ATWT Spoilers!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Siem, 4 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    En Emily en de baby, zij liggen nu toch ook in het ziekenhuis?

Weet je wat ik zo raar vind? Als er iemand wordt opgesloten voor psychiatrisch onderzoek, loopt iedereen er maar in en uit! En bij het politiebureau is dat net zo. Iedereen komt maar op bezoek bij elkaar alsof het de gewoonste gang van zaken is!

2. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ik weet al hoe het gaat lopen met de zwangerschap van Emily. Ze krijgt (met paul) een dochtertje en die sterft bij de geboorte omdat ze te vroeg geboren word :(

3. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    ahhh dat vind ik dan wel heel zielig voor emily :(

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Oei daarom ligt ze in t ziekenhuis nu? Of is t kindje er al..heb ff afelevering gemist namelijk...en soms (niet vaak) gaat het ineens heel snel in soapland :)

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ligt Emily in het ziekenhuis? Heb ik echt iets gemist blijkbaar..
    Ik vind het wel een beetje jammer dat zowel Dusty als Mike de serie verlaten.. Waar moet ik dan nog naar kijken? :rolleyes:

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja volgens mij wel...ten minste dat zag ik de laatste keer dat ik keek..donderdagh of vrijdag dacht ik.

Hihi tsja naar wie moet je dan nog kijken ehm....ehm.....overlekkere Hal ;) :) ;) (hihi nee hoor absoluut een hgrapje hahah)

7. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Hal is er binnenkort toch waarschijnlijk ook uit? Vorig jaar had ie (in het echte leven) toch zelfmoord gepleegd?

Ach ja en van die leuke dusty en mike... Er komen vast wel weer andere knapperds in de plaats!

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wie weet wat we er voor terugkrijgen ;)

Ik ben nu echt weer aan het werk en moet dus erg veel missen...balen!

Hier kan ik mooi al een beetje in de toekomst kijken ;)

Elmol

9. Niet meer actief

Als t goed is, is Hal er al uit, de scene met het overlijden van Jennefer, is namelijk de laatste die hij (de acteur dus) gespeeld heeft. En voor zover ik weet, is hij niet vervangen, dus zal binnenkort het personage ook wel dood gaan.

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hij wordt toch doodgeschoten? Hal

11. Niet meer actief

Is dat zo? Geen idee, ik weet alleen dat ie doodgaat, maar niet hoe.

Hoe hebben ze dat nu de afgelopen weken eigenlijk gedaan? Ik bedoel, hij was dan dus ook niet bij de uitvaart van Jennefer neem ik aan, want toen was de acteur al dood. Is er iets gezegd, is ie op vakantie, of overspannen of....hij is gewoon uit beeld schijnbaar? Terwijl het nu juist vaak over politiezaken gaat dus je zou verwachten dat ie vaker in beeld zou moeten zijn.

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik dacht dat hij wel bij Jennifer was....
    Nu ga ik ook twijfelen...hmmmm

13. Niet meer actief

Ik weet t ook niet zeker hoor, maar ik had begrepen dat zn laatste scene het sterfbed van Jennefer was.

Nu twijfel ik dus ook, binnenkort maar s uit gaan puzzelen ;)

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hij was ook op de begravenis.
    Hij heeft parker nog teruggeven aan carly.

15. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    nee hal wordt niet dood geschoten die heeft in het echt zelfmoord gepleegt dus niet hal maar de acteur... sneu hr..

16. Rachje20

Rachje20 Fanatiek lid

25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    oh oeps was al gezegd ghehe foutje

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh, ik dacht dat hij in de serie doodgeschoten werd en dat will dat bericht kreeg.
    Ben vast in de war met de telefoontje dat Hal zijn vriend was neergeschoten....

Ontzwangeren!

18. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    die ene hal komt weer terug die droogkl**t hihi

Wel erg trouwens dat ie zelfmoord had gepleegd, familiedrama ofzo en hij kon het niet meer aan. had het toen een keer in de spits gelezen.

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja klopt ja, das oud nieuws idd.

Ik vond die "originele" Hal wel het leukste...die dood is nu dacht ik....

Lekker ingewikkeld weer!

20. Niet meer actief

Long depressed since the death of his beloved mother from cancer in 2003, Hendrickson had been filming soap scenes on "As the World Turns" (1956) in which his TV daughter was dying. On July 1, 2006, he shot himself in the head at his Huntington home. His last appearance on ATWT was on July 12th.

Voor zover ik heb kunnen vinden, komt die vervanger níet meer terug, Hal verdwijnt nu gewoon. Die aflevering van 12juli hebben wel gehad, dus hij is al overleden ten tijde van de afleveringen die we nu kijken.

Deel Deze Pagina