Ruben Nicolai in Amerikaanse soap Uitgegeven: 3 maart 2008 11:12 HILVERSUM - Presentator Ruben Nicolai is vrijdag 14 maart te zien in de populaire Amerikaanse soap As The World Turns. Voor het BNN-programma Try Before You Die reisde Nicolai in de zomer van 2006 naar de set van de soap. Omdat Nederland achterloopt is de bewuste uitzending pas volgende week vrijdag op tv bij RTL 8. Nicolai is in de aflevering kort te zien én horen als barman Frank.
Leuk! Dat wil ik wel zien! Laatst kwam hij daar ook over vertellen bij DWDD, samen met Jeltje van Nieuwenhoven. Zij is ook ATWT fan geweest.
Heb ergens gelezen dat Hal in Chigago wordt doodgeschoten (in het verhaal dan he..) en dat Will dat dan over de telefoon gaat horen; weet alleen niet meer waar het ik het gelezen heb. Kan best op Hyves geweest zijn in het ATWT-hoekie.
Ja precies, zoiets heb ik ook meegekregen. Ik las op de atwt.nl site in elk geval iets dat Will een telefoontje krijgt dat zn leven totaal veranderd en even later las ik dat Hal dood is. Dus dat zal daar wel over gegaan zijn
Jaa, dat poetsen gaat goed he! Op het laatst alsie wat zegt, dan zie je hem bijna niet.. Maddie mag duidelijk Louis ook niet..
Even iets leuks over de uitzending van 14 maart 2008 in nederland daarin komt ruben nicolai van de lama's. Hij deed in 2006 mee met het programma try before you die, ik ga zeker kijken.
Ik heb een fijne tante en die kan mij al vertellen wat er allemaal gaat gebeuren, zo weet ik: - Waarom Maddie die Louis niet mag - en........... wie al die moorden heeft gepleegd