mmm raar op de site die k had gegeven staat dat eve de hakker is maar goed nu is het dus louis mmm raar hoor!
Het is toch wel Eve?!? Die Louis is de verkrachter. Ik heb het afgelopen week gemist, wat is er met Damian gebeurd?
ok dan begrijp ik het dus verkeerd hahahahaha ik dacht dat die louis het was maar goed dat zien we snel genoeg! damian is toch terug naar malta gegaan in zijn eentje.
Nee, het is echt Eve. Ze vermoordt Louie namelijk ook. Aan het einde van de week doet ze volgens mij ook een poging om Maddie te vermoorden.
spannend... wel vaag dat liliy niet meer veder gaat (actrise dan) zij heeft het volgens mij heel lang volgehouden daar
ja vind dat wel sneu, wat is daar de reden van dat ze niet meer verder wou? Ik kan nog steeds niet wennen aan de nieuwe Lucy
Geld en ik geloof dat ze niet tevreden was over haar verhaallijn. Er staat Lily nog wel het een en ander te wachten in Oakdale. Het volledige bericht is te lezen op http://www.soapcentral.com/atwt/news/20 ... -byrne.php Die nieuwe Lucy is ook in Amerika niet erg aangeslagen, want daar was ze al vrij snel weer vertrokken. Ze heeft ook niet echt chemie met Dusty, wat de vorige Lucy wel had.
oh dus die gaat ook weg. zoals ik het gelezen heb, heb maar een deel gelezen, vond ze het niet fijn niet te weten hoeveel dagen ze zou moeten werken, er kon niet aangegeven worden in hoeveel scenes ze zou komen en toen ze vroeg of het er net zoveel als vorig jaar zouden zijn werd er nee geantwoord.
Die Lucy vind ik ook niet leuk nee! Ik vraag me ook af waarom Will zo vreselijk wit moet zijn (doet gewoon zeer aan je ogen) en die dinges (ex van Maddie) staat schots en scheef! Laat die jonge jongens toch eens ff goed van dat beeld af spatten zeg! Filmen ze 1x op locatie....krijg je dit.
Hmm, vanmiddag kwam boven door het beeld lopen "wegens schokkende beelden is deze uitzending aangepast" of zoiets. Vraag me echt af wat dat dan geweest is, wat RTL eruit geknipt heeft? In het puriteinse Amerika mag het overdag wel uitgezonden worden en hier niet?
Juul: Ja ik heb de uitzending van gisterenmiddag net gekeken en zag die tekst ook. Wel balen dat ze het niet helemaal lieten zien. Het laatste wat ik net zag van de uitzending was dat Henry in het politieburo stond te praten met Jack Snyder en nog iemand. Daarna werd het beeld zwart en begon de herhaling van gtst :x Iemand nog meer gezien dan dat? Tis zooo spannund
Ik haal dit net van de site van rtl4: Dinsdag 1 april Alle tieners in het kamp proberen zich uit de voeten te maken. Maddie blijft achter, evenals Gwen, die uit handen van de moordenaar wordt gered door Will. Maddie wordt achterna gezeten door een stel tieners, die denken dat zij achter de slachtpartij zit. Dan stuit Maddie op het lichaam van Casey en wordt ze in haar lurven gepakt door Louis. Ze verzet zich hevig tegen hem, maar hij weet haar toch in bedwang te houden. Hij probeert haar iets duidelijk te maken, maar dan wordt ook hij neergestoken en stort hij ter aarde. Zal dit het stukje zijn wat we niet mochten zien? http://www.rtl.nl/soaps/astheworldturns ... il2008.xml
Ik meld me ook even aan, ben echt serieus verslaafd aan atwt. En nu komt het grote balen, onze televisie doet het al een paar dagen niet. Wie wil mij op de hoogte houden van wat er allemaal gebeurt? Vanaf 1 april. Alvast bedankt!
ja, hier begreep ik ook al geen lor van... misschien omdat het overdag werd uitgezonden... maarja, hoe gruwelijk kon het nou hooguit zijn