klopt had ik ook mijn vriend is kwart voor 7 thuis van zijn werk en dan gaan we ook meestal eten dus tijdens het eten kijk ik er naar. niet gezzelig vind hij nu kan ik het zien voordat hij thuuusssss koommtt. yeeaaahhh komt hij echt zeker weten om 17:05??? gr loesmari
ik had gehoopt dat de oude tijd van 1600 uur weert6erug zou komen!! Helaas dan kan ik het dus niet meer zien
Ik vond 16:00 ook de lekkerste tijd... Maar om 17:00 kan ik ook gewoon kijken. En om 18:30 vond ik dus ook een rot-tijd want iedereen hier had een hekel aan die soap
Ik vond het ook maar niks om 18.30 want ja ook mijn man haaaaaat ATWT. 17.05 vind ik ook niks,dan moet ik koken. 16.05 was perfect!! Kind net van school gehaald ,soapie kijken en hupla koken en eten klaar voordat manlief thuis is. Nou heb ik mazzel dat ik s'ochtends nog kan kijken,maar heb ook zo'n hekel aan die belspelmutsen die zichzelf alleen maar voor schut zetten,ga dan ook altijd even wat in het huishouden doen.
haha dat ken ik helemaal. tussen het nieuws en het begin douchen, aankleden, sinaasappeltje persen, koffie zetten, cruesli maken en dan tijdens het eerste deel ontbijten. tweede blok, stofzuigen, vaatwasser inruimen, wasmachine aan, was ophangen, kopje koffie maken en weer hup op de bank. derde blok, financien ordenen, even mail checken en beantwoorden en alvast even bijlezen op 't forum en pb om met een kopje thee de derde helft te kijken. ongelooflijk hoeveel je kunt doen terwijl die miepen lopen te kakelen!!!!!!!
Ik nam voorheen ATWT altijd op video en dan kun je kijken wanneer het je uitkomt. Nu ben ik thuisblijf -mammie en kan ik of ´s ochtends of ´s middags kijken. Het is al jaaaaaaaaaren mijn favoriete serie, ik baal er wel van als er weer een nieuw-gecaste speler terug is, vaak heeft hij/zij dan ook een ander karakter, dan voor het vertrek. Ook het op miraculeuze wijze ouder worden van de kids is irritant!! Bijv. mijn oudste is gelijk geboren met de oudste van Margo, er was toen nog geen sprake van Jennifer, nu is Jennifer al jaaaaren ouder dan mijn dochter. Mike echter vind ik toppie!!
haha, ja goed he, die leeftijden! knap gewoon hoe ze dat daar doen. ze zijn ook altijd fit en zwanger en vooral ook nog steeds erg mooi!!! ook zo knap. geen lage haardag, geen pukkeltjes, geen ochtendmisselijkheid... zo wil ik ook wel zwanger worden ik volg het sinds ik op mezelf woon, aangestoken door een vroeger huisgenootje van me en nooit weer vanaf gekomen, da's nu 6 jaar geleden! nog zo'n leuk detail van ATWT, de flashbacks: die zijn gewoon echt! zo lang draait de serie al, grandioos! haha