Brad dood? Jammer Maar Simon terug vind ik wel erg leuk. Geweldig die wendingen steeds. Is de serie al gered?
Pfff heb al een paar weken niet gekeken, ben een beetje ATWT moe. Maar zie al die wendingen en ik denk, my god gaan we weer... Hahahaha misschien wel omdat ik zwanger ben dat ik me er sneller aan stoor! Maar die Jack en Carly moeten maar eens afgelopen zijn. En ik vind Jack en Janet ook maar een vreemde combi! En weer die vervelende Craig, Rosanna en Dusty... Kunnen ze geen nieuwe karakters bedenken?
Oohhhh toch niet die truthola die haar eerst speelde he, want ik kon haar echt niet hebben! Zelfde als die Sophie, dat jankerige bekkie, getsie!
En Lily moet een zwangerschapstest ondergaan! Meg wordt trouwens helemaal gek, heeft iets met Damian te maken. Ze bedreigt zelfs Lily met een stuk glas.
ja volgens mij was die molly toen dood gegaan hoor!!!! ik herriner me haar grote ogen nog met volle tranen maar ja ik was toen mischien 17 of 18 en nu 25 he..
Ik wil ook wel graag verder kijken, maar waar doen jullie dat? ik wil wel graag verder kijken vanaf nu.. En ik heb geen idee welke afleveringen dit zijn, aangezien ze in amerika wel een stuk voor lopen
Ik zapte te laat in maar wat is er nu eigenlijk met sophie gebeurt want ik zag dat paul haar aan het begraven was?
Nou zat wel te kijken, maar heb ook niet alles gezien. Meg kreeg te horen van Mike dat Sophie zwanger is van Paul. Dus Meg ging verhaal halen bij Sophie. (Toen ging ik even de was ophangen) En ineens lag Sophie op de grond met een spuit ernaast. En Paul kwam binnen en kreeg nog net van Sophie te horen dat Meg het had gedaan. En toen heeft Paul Sophie opgeruimd...
Ik denk dat barbara die spuit bij Sophie heeft toegediend Opgeruimd staat netjes.. was die sophie wel zat