Je zou zo'n moeder hebben als Margo! Ik had allang uit huis geweest als ik Casey was! wat een kenau.. bah! Meg en Paul getrouwd bij de rozenstruik waar Sophie begraven ligt, haha lekker creapy!
Maar wie had sophie nu echt vermoord? En ik heb het gisterenavond niet gezien,maar margo bedreigde emily toch met haar wapen heeft ze niet geschoten dan?
Margo heeft niet geschoten, want Tom kwam binnen.. Margo vertelde Tom van het ''hoer'' verhaal van Emily, en dreigde daniel van haar af te pakken, emily ging weg en casey ging haar achterna. Wie sofie vermoord heeft is een raadsel.. Barbara blijkbaar niet! Misschien Cole?
volgens mij was molly niet doodgegaan zij is toen toch uit de serie gegaan met haar 2ling want haar man jake geloof ik was dood, als ik het goed heb was het zoiets weet niet zeker want is wel heel lang geleden
wat betreft molly ik weet het echt helemaal niet. Oke dus daniel word het slachtoffer,wat zei tom ervan? Dat is wel raar,zou ze het zelf niet gedaan hebben,de spuit zichzelf toegediend dat ze daalijk weer levend word,sta nergens meer versteld van te kijken. en zag trouwens van de week dat jack met janet sex had gehad
Tom zei dat ze daniel nooit meer te zien zou krijgen en maar een goede advocaat moest nemen... Vind Tom en Margo wel erg ver gaan hoor.. stelletje zeikerts
Ja dat is waar ze goed in zijn om het via een kind te doen,dat zie je trouwens wel veel in die serie vind ik hoor. en die jade zou die nog terug komen?
Ik kijk altijd op YouTube... Dan type je As the world turn in en zo kan je alle afleveringen bekijken.. 1 nadeel het is niet ondertiteld... Of kijk even op www.atwt.nl daar kan je de spoilers lezen en dan lees je alcast wat er over een paar maanden gaat gebeuren
dit was er gebeurt met molly , heb het even opgezocht. molly wil niet voor problemen zorgen in een snyder huwlijk (lilly en holden) en gaat daarom weg uit oakedale om in california te gaan wonen met abigail. http://www.fansiteatwt.nl/ dit is ook zo'n site!
Ff een tipje van een mede-trouwe fan www.rtl4.nl/uitzendinggemist Ideale uitvinding om je rust uurtje ff mee in te vullen als je 't 's avonds nie kan kijken! Groetjes
idd ik denk ook dat cole het heeft gedaan want die is toch in het zkh geweest,om die med.voor barbera te vergiftigen te gaan halen dus ik denk cole....
Ja maar het is toch gedaan door iemand die juist wist wat hij/zij deed? Heeft cole een medische achtergrond? Misschien heeft ze het wel zelf gedaan maar wist niet dat het dodelijk was.
Ik dacht ook maybe zelf, ze had toen toch een potje uit het ziekenhuis meegenomen of vergis ik me nu?
Volgens mij gaat Meg nu in de problemen komen..want het is door een arts of verpleegster toegediend..dat hebben ze al achterhaald en Meg is natuurlijk verpleegster.
Mischien had sofie wel vroeger de verpleegsteropleiding gedaan. er is namelijk niks bekend over haar "verleden" Ben wel benieuwd hoe barbara het geld gaat betalen aan die geldsnaaier.