uhm, ben ik de enige die zich ergert over het sex-gedoe tussen Parker en Liberty? Heb eigenlijk geen idee hoe oud die twee zijn haha.. Maar erger me rot over die ruzies en reacties van Jack, Brad en Janet.. Vind het een beetje overdreven of ligt dat aan mij?
hihi Jack zegt net dat hij 15 is (?) tja 14 wel jong maar 16 toch niet? Vind dat hij overtrokken reageerd, zeker als ze 'al' 16 is.. Van Jack zou ik het dan nog enigszins begrijpen..
nouja dat jaartje maakt niet zo heel veel verschil.. Als ze het verbieden doen ze het toch wel haha..
ach over een poosje gaan ze toch trouwen dus Liberty zal wel onder die bodygard uit zijn gekomen haha
Ja ik vind ook dat die vaders het een beetje overdrijven. Ik dacht als eerste toen ik die bodyguard zag , ooh die zal haar wel gaan verkrachten en dan uiteindelijk denken die vaders er dus anders over ofzo.. haha ik ben benieuwd
Jeetje wat ene drama om de sex van hun,al zou ik niet blij zijn als mijn dochter het deed op haar 16 tiende,maar goed tegenwoordig ben je laat als je 16 bent en nog geen sex hebt gehad Maar vienna gaat ze nu echt weg? En ik heb het even niet gezien,zat vanochtend te kijken,maar hoe gaat het met de sieraden en de parfums,zijn ze nog ziek allemaal?
wat een gedoe om dat sex gebeuren zeg.. ik zag mijn vader al aankomen op mijn 16e met een bodyguard haha Ik denk dat Vienna wel echt weggaat, maar ze komt wel terug
Ja want ik weet van verdere afleveringen dat ze draagmoeder zou zijn van katie,dus ik weet wel dat ze terug komt,ben benieuwd waar ze heen gaat dan
ik keek altijd op www.atwt.nl voor spoilers maar die zie ik ineens niet meer....iemand die het zelfde ervaard? dus nu kan ik niet meer vooruit lezen.....
huh?hoezo draagmoeder van het kindje van je vader? Vienna word draagmoeder voor Katie, kindje is van Brad...
dat met die juwelen en parfum wordt ook nog een gek verhaal.. heb net de aflevering van gisteravond gekeken, wat een gekkenhuis!!