Emily had het parfum gekregen van een ''klant'' 8) Ik denk dat James Stenbeck erachter zit! Die zou ook weer terug komen.. ben benieuwd.. nu krijgt Casey er ook last van, omdat ie met Emily in aanraking is geweest en dus ook met het parfum! Ben benieuwd wat Meg gaat doen, of ze Paul echt neer gaat schieten.. Denk je dat die Sofie eindelijk uit de serie is zie je haar nog als spook
Ja casey heeft het ook overgenomen van Emily, Emily spoot die parfum op en daarna hebben ze sex gehad, dus Casey is ook in aanraking geweest met dat parfum.. Ik zit het nu te kijken van gisteravond.. maar Meg draait ook door! Jeetje wat een actie in ATWT
kijkt niemand de uitzending van 22.40... meg gaat paul niet neerschieten... en rick decker zit erachter die wil geld van barbara
Ja ik heb ook al gelezen in de tv gids dat rick dekker geld wilt. Ik dacht ook echt dat het James Stenbeck weer was.
Ik zit het nu te kijken van gisteravond, ze weten nu in ieder geval dat het gif is en Barbara wordt op dit moment gebeld door rick dekker.. Nu snap ik ook waarom Emily Allison en gepakt worden.. Natuurlijk omdat het de dochters zijn van Susan en Susan de ex van Rick.. Maar waarom dan Chris??
Zit nu even weer te kijken, maar Meg ligt in het ziekenhuis, die ketting hebben ze afgedaan, en ze ziet nog steeds Sophie?
En rick dekker wil geen geld (teminste heb ik niet gehoord) maar hij wil dat barbara en paul hem helpen ontsnappen omdat hij het tegengif heeft
Wie is Rick Dekker.. Ik heb vanochtend gekeken maar zag niets over Rick.. Arme Meg vind het echt sneu voor haar.
Over Rick Decker About ATWT: Who's Who in Oakdale | Eric Decker | As The World Turns @ soapcentral.com
Dat lijkt meer in de richting te komen idd, dat hij wil dat barbara en paul hem helpen te ontsnappen.
tis weer goed spannend allemaal bij atwt heb daarstraks rtl gemist gekeken van gister avond... Weet iemand waar de spoilers gebleven zijn op de atwt site?