haha hoef vanmiddag om 17.00uur al niet meer te kijken blij om het te lezen trouwens, ben af en toe veel te nieuwsgierig hoe het af gaat lopen haha
ow, heb vanmorgen de herhaling zitten kijken, al voedend in bed. Was nog niet zo ver als jullie blijkbaar.
@Elmo: had het laatste stuk gemist van vanmorgne zit ik net met een bord eten op schoot voor de tv, wat denk je....reclame:S Oeh bijna 25 maart lekker snoepje
Wanneer hebben jullie dan al gezien wat er vandaag op was? Was blij dat ik het al gelezen had, door het ophalen van Ruben had ik de ontknoping gemist
Vanavond komt de nieuwe aflevering op RTL 8 volgens mij.. En dan morgen middag weer en dan over morgen vroeg.. Euhm lijkt ingewikkeld hoe ik het heb gezet.. maar vanvond is de aflevering van morgen middag op RTL 8 geloof ik
Ah, via RTL 8 dus! Vandaar...ik dacht al. Nou, dat kijk ik dus echt helemaal nooit. Komt vast veeeeeel te laat voor iemand die een kleintje heeft die geregeld 's nachts wil drinken
hier sinds 2 dagen haha van 23.00 uur tot ong. 8uur dus zou het kunnen kijken 's avonds laat, maarja... wat kijk ik dan om 17.00uur? heb een standaard programmering elke dag wel voorspelbaar eind trouwens.. had verwacht dat Alison dood zou gaan..
Hoi Meiden. Ik las net dat iemand vroeg wannneer Donovan terug komt bedoelen jullie Dusty? Komt hij weer terug dan? Ik dacht dat hij dood was? Het was weer lekker spannend en heerlijk om te kijken. Groetjes
ja dusty komt idd weer terug!Soap he?!Hahaha. Roeltje, wat krijgt jouw kindje dan?bv of fv?En hoeveel?