echt soap niets is voorspelbaar. Maar vind het wel leuk dat hij terug komt ik vond hem een goede speler. Hoezo komt hij terug? Weten jullie meer ik ben wel benieuwd.
Ik heb het gisterenavond gemist,is er nog wat spannends gebeurt,ik zag wel gisterenmiddag dat lilly en mike wat hebben nu
heel apart lilly en mike samen! Vind het wel snel hoor zo snel na Holden.. Misschien doet ze het om hem te vergeten.. Paul werkt zich vast wel weer in de nesten met dat nieuwe project van de boerderij! En ben benieuwd wie Allison krijgt.. Aaron of Chris
Ja vind het ook snel van lilly,ik dacht zelf in eerste instantie dat ze holden jaloers wilde maken,maar goed holden heeft geen recht van spreken. Ja zag dat paul geld aan het lenen was bij een crimineel zal wel weer zo lopen dat ze uit elkaar gaan ofzo Ja ben benieuwd met aaron en chris,maar vind wel dat ze daar allemaal zo'n hekel aan elkaar hebben en dan snel weer alles vergeten,of ben ik zo haatdragend hahaha En sneu voor parker wat liberty wil volgens mij niet meer zo close zijn,en hij wel. En hoe denken jullie over mike met bonnie?
Paul gaat het weer lekker spannend maken om van een crimineel geld te lenen en dan is meg ook nog zwanger. Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen is ze natuurlijk vergiftigd geweest of dat geen kwaad kan voor de baby!!! Maar in soaps kan weer alles. Ik vind Bonnie zelf niet zo Mike is wel leuk.
ppfff James blijft ook elke keer terug komen in de serie.. En Allison en Aaron trouwen, volgensmij vind Allison Chris nog steeds leuk! Ik ga zo de aflevering van gisteravond maar eens terug kijken.. ben benieuwd
Ik dacht dat ik ook ergens las dat Dusty ook weer terug kwam, maar dat vind ik dan wel vreemd, dood en begraven enzo Maar misschien heb ik het mis hoor!
Klopt Dusty komt terug!!!!!!! Was weer een complot geloof ik samen met Lucinda om zijn zoontje te vinden....... Zoiets heb ik op YouTube gezien!!!! Zo komen ook Damian en Simon weer terug!!!!! Duurt nog even voordat het hier is maar wordt wel weer smullen
Zeker errrrrrrrrg rustig hier! Ja dusty is terug!Ach ja, alles kan he?! Blijkt dus dat hij alles in scene heeft gezet en dat hij op zoek is gegaan naar lucy en zoontje van jennifer. Over een tijdje komen zij er ook weer in geloof ik.
ik zit nu atwt te kijken en ga me steeds meer ergeren aan Paul... Wat een schreeuwlelijk zeg, laat m toch eens normaal doen... hahahaha en Brad, ook hij moet ff normaal gaan doen. Duurt allemaal te lang nu. hahahahaha. Misschien als ik over paar maanden ontzwangerd ben... vind ik ze weer leuk. hahahaha
dusty is het stuk van de serie!! jammie, ff scheren en naar de kapper toe hihi en WAAROM stuurt die domme carly die janet nou weer, zucht carly en jack belong to each other
Hai ja ik keek het gisteren,maar snap er even niet veel meer van,want dusty moest het overschot van james pakken ofzo?