Grr...heb het niet meer gezien vanaf het moment dat Meg en Dusty in de vuurtoren zaten en Paul net aan kwam lopen. Heb geloof ik weer een leven....
ja volgens mij zat james ook vast maar acht in atwt kan alles he en nou zou james weer dood zijn jaja die zal ook wel weer een keer opduiken
Spencer is echt slecht haha op haar teentjes getrapt omdat ze wordt afgewezen.. Nu is Brad ook nog eens ontslagen, wel dom van hem dat hij naar haar kamer gaat
walgelijk mens haha.. laat me raden.. Brad heeft haar gevonden.. of ze is dood en ze denken dat hij het gedaan heeft of ze is bewusteloos en beschuldigd hem straks..
Denk dat het de laatste wordt,ze is bewusteloos en gaat hem daarvan beschuldigen. Brad is niet echt de slimste gaat hij weer naar haar kamer =D
Wat een dombo!!! Gaat ie WEER naar haar kamer...ppffff. En hoe heeft zij zichzelf (bewusteloos) gewurgd?! Knap..
heb even stiekem vooruit gelezen.............. Even vluchtig, dus weet het niet precies in details. spencer is niet dood! Dani(of hoe heet ze) werkt samen met craig en zitten hier beiden achter, als ik het goed heb. Maar dit alles duurt nog wel even volgens mij
ik weet wel dat brad dood gaat! en dat katie zwanger van hem word vlak voordat hij dood gaat.En janet gaat met dusty trouwen...oeps beetje spoiler haha maar verder zeg ik niks meer.Ik kijk voorruit op de americaanse site,s dus vandaar
Ja ik zat gisteren weer te kijken voor het eerst,maar wie is dat meisje dan wat dusty meeneemt en waarom neemt ie haar mee,ik zag wel dat ze dus dezelfde initialen had als jennifer,maar ze was het niet.
janet en Dusty ??? ik lees alles op een site vooruit omdat ik niet altijd tijd heb om te kijken, ik dacht dat ik bijna alles al wist maar niet dus haha
Hahaha weet niet of dat al een keer verteld is maar weten jullie wie ook samen een relatie krijgen ?? Barbara&Hendri Hahaha