Atwt

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Mirro, 8 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Tssss waarom gaan alle baby,s altijd dood in de serie ?
    Emily , Meg , Vienna.

Allen die van sofie ging goed maar die had ze dan ook wel voldragen in 3 maanden he....

Ben het helemaal met jullie eens van dood is dood , jemig het word nu irritant hoor met Paul.....

Als ik het nu hoor van dusty denk ik : Hoe dan ?!
    oooooh waarom blijven ze nou niet gewoon dood (hihi)

Liefs

2. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Laatst is de baby van Meg ook al overleden, nou ja die is ze kwijt geraakt.

Waar halen jullie di info vandaan> Op Youtube heb je de series niet met ondertiteling haha :p.

3. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Jaa hier ook een grote fan van atwt , had inderdaad al wat dingetjes gehoord over de toekomst !! Vind de verhaal lijnen soms veel te lang duren .. en die sophie vind ik pas irritant :) huilebalk...

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hier ook een verslaafde!!! Ik lees alleen niet vooruit, vind ik niet leuk :p
    Eindelijk zegt Katie ja tegen Brad, komt ook precies die aflevering Mike terug.. hoe bedoel je voorspelbaar!!! :) ben benieuwd..
    Ik vind het heerlijk soaps kijken, lekker dom kijken en snappen hoef je niks, want het gaat eigenlijk meestal nergens over ;)
    Mijn vriend vind het vreselijk, daarom kijk ik het meestal overdag terug als hij aan het werk is :D

5. hier nog een enorme fan, kijk het echt iedere avond!
    Heb net vooruit zitten lezen op atwt.nl
    beloofd weer n hoop spanning!!!

6. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Hier ook een verslaafde! Hij word hier braaf iedere dag opgenomen, ongeacht of we kijken of niet haha.
    Ben blij dat Dusty weer terug komt, erg fijn om naar te kijken haha.
    En volgens mij heb ik gelezen dat Meg ook zwanger word van Paul.
    James Stenbeck komt ook weer terug.
    Ik kijk meestel bij www.cbs.com voor de engelse spoilers en op de site van de fans van ATWT van NL. Daar staan vertalingen van de engelse site.

7. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ik vindt deze Mike niet zo leuk, ik vond de oude veel leuker eigelijk. Ik denk dat Mike een relatie met Meg gaat krijgen.

Ik had ook gehoord dat James Stenbeck weer terug komt. Leuk, die brengt altijd wel weer een beetje spanning erin. Ik hoop dat dat wel dezelfde acteur is. Dat lijkt me niks een ander daarvoor, die man is gewoon James!

Lucy komt ook weer terug met Jonny en trouwt dan weer met Dusty, en dan gaan ze weer de serie uit met z'n 3en.

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Whahah heerlijke soap, maar eigenlijk wel voorspelbaar he ;).

Dan komt Craig hoe dan ook weer eens terug...

9. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Yes.. Doet een vreugde dansje.. Dat heb ik nou al die tijd al gehoopt :)

10. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Ik ga gelijk een paar links bekijken!
    Thanks!
    Ennuh...weet iemand iemand iets van Ameera?

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Ik denk dat Ameera gestuurd is door de vader van Noah en moet zorgen dat Noah "weer" hetero wordt.

( denk ik)

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Dat denk ik ook Bosi. Alleen dan twijfel ik gelijk wel weer omdat ze zo leuk met Casey omgaat...

En Dusty terug en die hele rambam, van mij hoeft het persoonlijk niet zo...

13. Donja

Donja Actief lid

23 jun 2009
    217
    0
    0
    adm medewerkster
    In een huis
    ATWT gaat misschien stoppen. afgelopen april hebben ze te horen gekregen dat ze een jaar verlenging hebben gekregen maar hun zuster soap Guiding Light is wel gecanceled. als ATWT wil blijven bestaan moeten de kijkcijfers erg omhoog. De laatste paar weken zijn de kijkcijfers ook steeds een beetje omhoog gegaan vanwege de beter wordende verhaallijnen

14. Donja

Donja Actief lid

23 jun 2009
    217
    0
    0
    adm medewerkster
    In een huis
    Intervieuw met Michael Park

---------------------------- -------------------------------- --------------------

Jack en Carly gaan voor het eerst sinds ze in 2006 uit elkaar gingen weer liefdevol met elkaar om. Ook al is het tussen de twee nog niet goed, Michael Park (Jack) is blij dat Carly en Jack weer naar elkaar toe groeien.

Vraag: Jack en Carly groeien weer naar elkaar dankzij Parker. Gaat het deze keer wel lukken?

Michael: Dat hangt er vanaf of Jack zich weer gaat bedenken als Carly op haar strepen gaat staan en zegt hem dat hij een keuze moet maken.

Vraag: Denk je dat het om elkaar heen draaien ooit nog voorbij zal gaan?

Michael: Dat moet wel een keertje gebeuren ja. Maar ik denk dat je ook niet wilt zien dat Carly de was doet en een liefdevolle Jack die er alleen voor haar is. Er zijn zoveel manieren waarop Jack kan zeggen dat hij Carly niet wil en er zijn ook vele manieren waarop Carly haar liefde kan getuigen. Vroeg of laat komt Carly toch voor haarzelf op.

Vraag: Carly ging weg met Simon. Is zij de schuldige van dit alles?

Michael: Carly verliet haar kinderen, maar Jack verliet het huis! Dat was nadat Carly zijn leven en dat van zijn collega in gevaar had gebracht. Het lijkt er wel op dat Carly overal de schuld van krijgt. Jack heeft zo'n onschuldige houding dat het lijkt dat hij nooit iets fout doet. Het wordt tijd dat hij zijn fouten ook eens onder ogen ziet. Aan de andere kant moet Jack wel trouw aan zichzelf blijven. Hij verwacht dat trouwens ook van de mensen om hem heen.

Vraag: Hij verwacht ook teveel van Carly?

Michael: Juist daardoor zijn Jack en Carly zo'n geweldig stel! Ergens moet er iets zijn waar ze elkaar in tegemoet komen. Ze gebruiken nu hun kinderen daarvoor. - We hebben samen kinderen dus we moeten wel met elkaar -, maar dat kan natuurlijk ook niet eeuwig duren. Ik neem het Carly dan ook niet kwalijk dat ze soms niet goed wordt van Jack. Ze heeft in Parker's verhaal laten zien dat ze sterk en slim is, en dus wordt het nodig tijd dat Jack ook eens wat water bij de wijn doet.

Vraag: Door sex te hebben?

Michael: Okee, ze hebben dan misschien wel sex, maar dat zal uiteindelijk alleen maar tegen hen gaan werken. Jack is hard en kritischer dan nodig is tegenover Carly. Soms laat hij zijn zachte kant zien, maar hij kan het toch niet laten om haar pijn te doen terwijl hij eigenlijk nog steeds van haar houdt.

Vraag: Maar er is zoveel gevoel tussen de twee, en dat is er al vanaf het begin.

Michael: Laten we hopen dat het gevoel blijft want je weet niet wat er allemaal nog gaat gebeuren voordat ze elkaar weer terugvinden, tenminste, als ze elkaar ooit weer vinden.

Vraag: Ze komen toch steeds weer terug bij elkaar?

Michael: Laten we dat hopen. Ik zou het jammer vinden als de schrijvers Carly en Jack geen nieuwe kansen meer geven.

Vraag: Is Michael ook Maura's (Carly) kompas?

Michael: Ik vindt het heerlijk om elke dag weer naar mijn werk te gaan wetende dat Maura daar is en dat we weer samenwerken.

Vraag: De fans van Carly en Jack zijn het helemaal met je eens!

Michael: En ik hoop dat ze dat ook blijven. Het is een goed gevoel om te weten dat je fans voor je vechten!

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Leuk, :)

Troeltje, inderdaad. Ameera is wel leuk tegen casey.

Misschien is ze er alleen om de het moeilijk te maken voor de jongens en zo een beetje drama te creëren. Anders ging het te goed tussen hun en was het verhaaltje klaar. Dan kan natuurlijk ook.

Hebben de jongens al gezoend? Mag dat wel op Amerikaanse tv?

16. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Leuk een atwt lijntje!
    Lees af en toe wel eens bij op de amerikaanse site.

Dus vraag me ook af van wanneer dat intervieuw was dat hierboven ergens staat.

Volgens mij hebben Noah en Luke allang gezoend, dat was helemaal aan het begin van hun relatie.

17. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    hier nog een big fan!
    werd echt een beetje gek van dat katie brad verhaal, want duurde zooooolang, maar ben blij dat ze nu ja heeft gezegt.

ik erger me trouwens dood aan ameera en aan sophie. als ik t voor t zeggen had, had ik ze eruit gedonderd!

die nieuwe mike vind ik trouwens helemaal niet leuk! de oude mike was jammie, maar deze dus NIET!

jack en carly moeten van mij echt weer bij elkaar komen, maar zover ik een tijd terug ergens gelezen heb, gaat dat niet meer gebeuren helaas.

18. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik denk dat het verhaal katie brad een heel andere weding gaat krijgen nu mike er weer is. want mike was katie's grote liefde

vind de oude mike trouwens veeeel leuker.

en ik weet ook niet wat ik van de armeera moet denken

19. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ik moet ook echt wennen aan de nieuwe mike, vind hem ook een stuk minder leuk dan de oude

20. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Ik kijk het ook vaak,maar steeds minder de verhalen duren steeds langer en blijven erg hangen dat vind ik jammer.

de nieuwe mike is inderdaad veeeeeel minder leuk.

En die cole wat is er eigenlijk mee gebeurt,hij stal die baby en die hebben ze terug maar ik dacht daar zal nog wel iets meer uitkomen:$

Maar ik las hier en daar dat Dusty terug komt dat kan toch niet,alhoewel daar heel veel kan in die serie:D

Deel Deze Pagina