Maar dit is niet het geval, dit dacht ik eerst ook omdat Emily en dusty dachten dat hij erachter zat, maar op die andere atwt Amerikaanse site, kan je episodes of seizoenen teruglezen. En daar lees je dus dat Craig erachter zit. Njaa we zullen zien..
Nou zeg, nu weten we alles al..... ook niet meer leuk om te kijken dan Ik vind het trouwens wel allemaal langdradig worden en heel nep... Volgens mij weten ze niks meer te verzinnen??? Ik vind het zoooo jammer want het was een keigoede serie. Ik volg het niet heel vaak meer. Meestal alleen op woensdag en vrijdag want dan kan ik het overdag volgen. Maarja, zoals ik al zei...er zit geen schot in! Elke keer is het hetzelfde.
wie net zo nieuwsgierig is als ik hier kan je de vooruitzichten zien tot waar ze nu zijn in amerika http://fansiteatwt.nl/scoop/index.html
Tjonge jonge, ik ga maar weer is vooruit lezen, want het duurt allemaal wel lang zo he....... Nu blijkt dus weer dat die Josie voor paul werkt...
Ik lees overal tegenstrijdige berichten. Dus inmiddels weet ik ook niet meer wat wijsheid en waarheid is hihi, toch maar afwachten hihi
Dat Josie voor paul werkt is nu wel bekend! hihi! Maar ik vind het ook allemaal maar vaag... Maar ik moet het toch elke keer weer zien hahah
Weet iemand hoe het zit met die vriend/man van Lucinda? Ik kan het niet meer elke dag volgen, maar vind het zo'n vage man!
Ik weet wel dat is wat ik gezien heb dat hij luke probeerde te kussen en die is toen helemaal over de rooie gegaan,die dag was hij getrouwd met lucinda dus ik weet het niet met die Brian
De aflevering van vandaag is wel spannend!! die zie je namelijk de avond ervoor op rtl8 Kijk het nog steeds trouw elke dag
Ik ben vooruit gaan kijken, de afleveringen van amerika, Echt het verhaal slaat nergens meer op. En hoe liberty's leven gaat lopen vond ik echt verschrikkelijk
Paul is neergeschoten door Dusty ben benieuwd hoe dit gaat aflopen en of hij het overleefd en hoe het dan verder gaat tussen Paul en Meg...
Ow die brad,heeft die weer aan dat plastic gezeten Maar ik snap niet waraom Graig dit zijn zusje en zwager aandoet,van hem komt dit toch af?
Ja inderdaad. ha ha, maar het blijft ATWT. Dus dat is gewoon niet te voorspellen. Craig zal wel iets tegen Brad hebben.
Ja dat zal wel zo met hem je weet het nooit met craig natuurlijk,maar hoezo is hij ineens vrij weet iemand dat,hij zat toch vast?
Vind het ook weer veels te lang duren allemaal. En dat Craig weer terug is voor de zoveelste keer vind ik ook een beetje een flater! Beetje jammer dat je toch blijft kijken!