dusty komt terug en lucy en johnny komen terug maar ik kijk niet vaak genoeg, omdat het 's avonds te laat is en ik vroeg al moet gaan werken, en 's middags haal ik het ook haast nooit om het nog te kunnen zien. Alleen als ik een dagje vrij heb kan ik het echt zien, maar zoals nu ik vakantie heb, vind ik het wel irri dat ik 1 aflevering nu 3 keer wordt uitgezonden maar heb volgens mij nog wat gemist, want dusty ging 'dood', en toen dachten ze dat lily het had gedaan, omdat ze die spuit had, maar ze verdachtten ook emily en christ toch? is er uiteindelijk nog iemand echt ervan verdacht?
Ja 3 keer uitzenden is wel veel Ja die stiefkleinzoon van lucinda,zij had hem ingehuurd om Graig voor de gek te houden maar hij was helemaal doorgedraaid. Hij is doodgeschoten door lucinda of lilly een vand e 2 volgens mij
yep! Heel irritant kind, ga wat verklappen.. ze krijgt wat met Parker!!!! Heb nog wat andere dingen laatst op de Amerikaanse site bijgelezen, maar is helemaal niet leuk
ik dacht al dat Liberty en Parker iets gingen krijgen, hij zocht haar ook op in dat kamertje toen ze "opgepakt" was. ik vind Sophie zo'n muts!! eerst was het zo'n onzeker ding, en nu is ze ineens aan het rotzooien met Paul (???)
Oh ik had meteen het idee al van Parker en Liberty! Volgens mij krijgen Holden & Carly indd wat.. Jammer, want ze moet gewoon weer met Jack terug.. maar goed, helaas schrijven wij het script niet.. arme Katie als Liberty echt een dochter van Brad is..
Haha ik heb het inderdaad net ook gelezen... Liberty is de dochter van Brad, maar wat een walgelijk kind is dat... Kan alleen maar liegen en bedriegen...
klopt en die moeder van Liberty komt ook in de serie zij krijgt wat met Jack maar er komt nog een hele verhaallijn met Katie en dat ze zwanger wil worden
ja indd van jack en die moeder , heb t ook eerst heel ver vooruit gekeken .. en dat dinges.. ehh hoe heet ze die vrouw van henry zwanger is enz..
ohja ! haha kwam er ff niet op heb op youtube een tijd geleden toen van alles gekeken ook dan die zoon van jack , kei veel gaat drinken enz..
Jah jah, dat ze zwanger wilde worden wist ik al.. En dat dan Henry donor is en Vienna blablabla.. Leuk, ik kan t alleen nog maar 's morgens zien en dan heb ik niet echt veel tijd.. En 's avodns ben ik aan het werk en laat ben ik aan het slapen
Mensen die het niet willen weten, dit bericht even niet lezen: Katie kan dus geen kindje krijgen Vienna wordt dan draagmoeder maar krijgt een miskraam maar wordt daarna dus zelf zwanger van Henry En ze willen dan eerst dat kindje toch aan Katie en Brad geven en daarna heb ik het gemist!
Ja dat had ik gelezen, Viena wordt draagmoeder maar krijgt een MK en opeens is Katie zelf zwanger toch?