Oh wat leuk! Een topic over ATWT! Ik heb een tijdje geen zin gehad om te kijken (toen kwamen de tijden me niet goed uit) en toen heb ik in de pauzes op mijn werk op de amerikaanse site gewoon de beschrijvingen van de afleveringen zitten lezen. Toen liep ik na een tijdje ook echt maanden voor haha. Maar nu ben ik weer gewoon bij met de tv ;o)
owwwwwwww nu hebben jullie mij die link gegeven en zit ik steeds alle te blieken zeg,wat een hoop nieuwe gezichten en wat een hoop mensen die terug zijn gekomen uit de dood,hoe kan dusty opgerezen zijn uit de dood? Wat erg voor katie dat ze zelf geen kindjes kan krijgen
Dat meen je niet.. Oh zonder brad.. Sukkeltje eerste klas maar ik vind hem wel Cute.. Is het niet meer wat het is.. En dan.. Ook nog door Jack.. Nee he!!! Patrieske: Joh, het is maar een serie! Ik ben blijd at Dusty terug komt.. Vond 'm wel een lekkerding
Nou joyce,zoals je weet heb ik geen leven hahahah,dus ik vind het niet kunnen,je dood je eigen broer toch niet,dammmmm ik wil het niet hebben hahahaha. Nou ik zat net bij die linken te kijken en dusty heeft lange haren gekregen ziet er een stuk jonger uit,ik zit tussendoor steeds te kijken ,nieuwe verslaving.
heb even met jullie meegelezen hier. Heb idd ook gelezen dat vienna haar kindje verliest, ik meende door een val maar weet niet zeker. Dat jack brad dood klopt ook idd, maar dat is nogal een verhaal, weet zo niet meer hoe of wat. Er komt binnenkort ook een nieuwe lily in iig. Zal ook eens op de you-tube link kijken die hier is gegeven. Zelf lees ik altijd op deze site: http://www.fansiteatwt.nl/ O ja, emily en casey krijgen ook een relatie en zouden zelfs gaan trouwen maar word uiteindelijk geannuleerd. wie er nog meer gaat trouwen: - aaron en alison - brian weathly en lucinda - jack en janet (moeder van liberty) - Parker en liberty - paul en emily - damian grimaldi en lily en had ergens een keer gelezen dan meg een kindje krijgt van paul!
Was rosanna ook niet doodgegaan dan,ik weet het eigenlijk niet meer ze was weer in coma toch wat is er geneurt met haar eigenlijk? Volgens mij heb ik die nieuwe lilly net gezien dan,in die link van you tube,ik wist niet wie ze was en ze noemden ook haar naam niet. Jeetje emily struint ook wat af zeg,die is wel heel jong Ow en aaron en allison weer bij elkaar dat vind ik wel leuk Wie is die brian dan die heb ik nog niet gezien? Damian zag ik net ook in de filmpjes,maar ook die was toch dood wat was er toen met hem gebeurt? Hij had luke toen toch meegenomen? En wie weet iets van det huwlijk van noa en die meid,ik vind dat steeds waziger worden
rosanna ligt weer in dat ene ziekenhuis waar ze toen ook een aantal jaar in heeft gelegen! Brian weet ik zo niet wie dat is. Hoe het afloopt met noa en die meid, weet ik zo ook niet, heb me er nog niet in verdiept. Weet wel dat in de nieuwe series noa en luke nog steeds bij elkaar zijn.(als ik het goed heb)
Oke wist het even niet meer wat er met haar was gebeurt,maar goed dat maakt ook eigenlijk niet uit want ook al ben je dood je kan toch weer terug komen als ik zo zie wie er weer in spelen. Ow dat vind ik wel leuk om te lezen vind het echt een leuk stel en vind het nu zo zielig voor luke
wow wat een happening weer!! We zijn dus nog lang niet uitgekeken!! Yeah|!! Ik vind het altijd wel leuk!