Woensdagavond is het zover dan is de maansverduistering te zien rond 22.00 uur geloof ik! het zou een mooi gezicht moeten zijn omdat de maan laag staat en roodachtig is! dus als je de kans hebt om hem te bewonderen (op een open vlakte of in een hoog gebouw) zou ik zeggen maak ook meteen een mooie foto. ik hoop dat we hem op 3 hoog ook kunnen zien.. Total Eclipse of the Moon June 15 2011
GAAF!! had vandaag al iets op het nieuws gehoord, maar was vergeten hoe laat het ongeveer gaat gebeuren! Ik ga zeker proberen te kijken!!
als het goed is zou de bewolking vanavond weer wegtrekken! gisteravond dacht ik ook even te kijken naar de maan maar hij stond al een stuk lager en ik zag hem pas rond 11 uur dus ik zal het niet eens zien!
ja de bewolking zou wegtrekken! wel de foto's hier plaatsen he, ik hoop echt dat wij hem ook kunnen zien, heb al vaker maanfoto's gemaakt maar deze heb ik nog niet
ik zag het net nog even op rtlweer dat het echt de moeite waard is maar hij wel erg laag zal staan begint rond 21.54 tot 24.00 uur! het is in ieder geval helemaal opgeklaard hier!
De maan komt iets voor tienen pas op en is dan al helemaal verduisterd. Dus je kunt hem alleen zien 'verschijnen', uit de schaduw zien komen... Maar op het moment dat hij weer helemaal zichtbaar is (rond een uur of elf) is hij helemaal rood. En om even lekker mee te doen met de 'het eind der tijden' hype... Openbaring 6:12 Ik zag, toen het zesde zegel verbroken werd, hoe er een zware aardbeving kwam. De zon werd zwart als een rouwkleed en de maan werd bloedrood.