Hey, Ik,lees hier nu reeds een 3tal maanden mee, maar registreerde mezelf pas. Graag zou ik mijn situatie uitleggen, zodoende jullie misschien me wat antwoorden kunnen geven... Dit is mijn verhaal... Sinds 3maand zijn we bezig om zwanger te proberen te geraken. Tot hiertoe nog niet gelukt. Mijn menstruatie cyclus was de laatste drie maand 31 dagen -- 28 dagen -- 29 dagen. Ik heb steeds een week voor mijn menstruatie zeer gevoelige borsten. Ik ben nu op dag 31. Heb tot hiertoe nog steeds geen gezwollen pijnlijke bortsen. Had even na de eisprong gedurende enkele dagen menstruatiekrampen, wat ik nooit heb behalve de dag dat mijn menstruatie uitbreekt. Mijn cyclus verloopt dus zeer atypisch. Wat ik normaal niet heb, is er, wat ik normaal wel heb is er niet. Daarnet, een uurtje geleden bij het afvegen had ik een heel klein beetje loperig roze afscheiding. Nu is het weer weg. Ik deed een zwangerschapstest op dag 29 en dag 30. Beide negatief. Wat denken jullie? Moet ik het als tekenen aan de wand zien dat deze cyclus zo atypisch verloopt ondanks de negatieve test gisteren en eergisteren? Of hoop ik er gewoon te veel op? Alvast bedankt voor jullie feed back
Als ik het zo bekijk is je cyclus normaal hoor . Zo is de mijne ook wel eens, nu weer 28 dagen de laatste keer bij mij. En dat je niks merk is ook normaal de ene keer wel de andere keer wel . Meis vrouwen lijven zitten maar raar in elkaar. geen zorgen, ben je net gestopt met de pil? Hou er rekening mee dat je lichaam er aan moet wennen dat het geen pil meer krijgt, hij moet alles nu zelf doen. Succes met zwanger worden.