Hoihoi, Nieuw op dit forum...lees al een tijdje jullie forum en zit nu zelf ook in dubio.. Ik ben half januari gestopt met de pil. De eerste cyclus duurde 39 dagen...alles bewust gevoeld (vruchtbare dagen, ovulatiepijn, menstruatie etc) en alles liep "op schema". Nu de tweede ronde lijkt toch alles anders te zijn. Heb op dag 15 duidelijke ovulatiepijn gehad in liezen, veel vruchtbaar slijm en zachte baarmoedermond. Heeft zeker tot dag 19 geduurd. Vóór de pijn begon en in deze vruchtbare dagen geklust (ben nog een andere naam aan het bedenken ). Morgen is het 3 weken geleden dat ik mijn laatste vruchtbare dag had (zover ik gemerkt heb aan bmm, slijm etc). Gisteren en vandaag alleen wat bruinverlies, maar verder niets. Gisteren een test gedaan, maar negatief. Snap er niet veel van...en tja weet ook wel dat ik geduldig Morg zijn Heb toch wat vragen: - Misschien toch zwanger en de eisprong later gehad dan vruchtbaar slijm aangaf? Kan dat? - Is dit onpillen? - Zijn er vrouwen die pas veel later (2 weken) een positieve test hadden? -Wanneer je geen eisprong hebt gehad, wordt je dan toch ongesteld of kun je dan last hebben van bruinverlies? Heb niet veel klachten, wat licht gevoelige tepels, puistjes (1e ronde niet) en trekkerig gevoel onderbuik (met vlagen). Een een verhaal, maar ben gewoon heel nieuwsgierig Alvast bedankt! Groetjes!
Begrijp ik goed dat je nu al drie week niet ongi bent geweest? Het kan idd ontpillen zijn , je lijf moet er aan wennen dat je geen hormonen meer slikt en het nu allemaal zelf doen. Je kan een laat ei gehad hebben. Vrouwen lijven zitten raar in elkaar . Ben je nog steeds niet ongi? als dat te lang duurt kun je naar je arts gaan . Of die direcht wat doet denk ik niet . Naar een jaar word je vaak pas geholpen. Succes met zwanger worden .
Hallo!!! Ik zie dus dat je nog maar kort geleden gestopt bent met de pil. De eerste keer dat je "ongesteld" wordt daarna, is een onttrekkingsbloeding, soort van "nep-menstruatie", volgt dus omdat je de pil niet meer slikt (stopweek). En daarna pas moet je lichaam zijn eigen ritme weer vinden. Bij sommige vrouwen duurt het wel 6 maanden (!!!) voordat zij op natuurlijke wijze weer ongesteld worden. En de lengte van je cyclus kan dus elke maand wel verschillen. Soms ben je gelijk 3 maanden regelmatig en daarna opeens een superlange uitschieter. Kan dus aan het ontpillen liggen. Bij mij was het zo: Ik had gelijk een regelmatige cyclus aantal maanden achter elkaar. Alleen had ik wel veel andere pms klachten erbij. Grotere gevoelige borsten en tepels, krampjes, moeheid, duizeligheid.. Zoals je ziet: ook allemaal zwangerschapskwaaltjes!!! Dus gewoon even afwachten, en als het inderdaad lang duurt, gewoon naar de huisarts stappen!!! Bij mij hebben ze wel goed geholpen Succes!!!!! (sorry voor me lange verhaal)