Prikjes> veel slapen > wakker maken voor een voeding?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Johannal, 23 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Selah heeft vandaag haar eerste prikken gehad en slaapt een gat in de dag... Vanmorgen heeft ze om 5.30 een beetje gedronken en om 9.00 een goede volle voeding... Rond 13 uur heeft ze een flesje 90ml gedronken en nu slaapt ze nog steeds!?!? Wat zal ik doen? Volgens het consultatiebureau moest ik haar lekker laten slapen maar nu krijgt ze wel heel weinig voeding... Toch??? Ze drinkt normaal ook maar iets van 135 oid als ze een flesje drinkt. Ze krijgt zo'n 5-6 borstvoedingen per dag...

2. Liess

Liess Lid

2 sep 2011
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lastig... Ik maakte hem wel altijd wakker voor een voeding. Ik liet er vier uur tussen zitten dan. Dit met de gedachten dat hij wel wat moet hebben om 'beter' te worden. Dus ik zou wakker maken en wel een voeding geven.

3. Mikkydj

Mikkydj Actief lid

14 nov 2009
    331
    1
    0
    Qua voeding kunnen ze het goed aan, Als ze honger hebben worden ze echt wel wakker. Als het richting de 10 uur gaat tussen de voedingen dan zou ik haar wel wakker maken ivm de suikerspiegel. Ik heb mijn dochter ook laten slapen na de eerste spuitjes en dit was voor haar prima. Alleen was het erg jammer dat waarschijnlijk door die dag mijn borstvoeding is terug gelopen :(

4. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    T heeft zichzelf al opgelost:) ze is net wakker geworden en is heerlijk bij me aan het drinken... :D

5. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Hier mag een slotje op

Deel Deze Pagina