Echt, ik voel me de laatste tijd zo'n saaie doos hé. Ik heb gewoon geen inspiratie meer. Ik ben nu 17 weken zwanger dus begin ook wel een buikje te krijgen, maar dat moet toch makkelijk op te lossen zijn met legging en iets eroverheen ofzo. Maar ik vind het er vaak ZO truttig uitzien.. pffff Iemand nog leuke tips? Vandaag zeiden zelfs mijn collega's, nou je mag wel weer eens wat moeite doen, want dit zijn we niet van je gewend. Ik heb echt iedere week nu een spijkerbroek aan met een grijze trui en laarzen.
Heel herkenbaar. Ik heb toevallig afgelopen zaterdag een nieuw outfit gekocht. Een zwart rokje met een knalroze shirtje erop, daar een grijze legging onder en een grijs bollerootje en staat niet tuttig maar lekker vlot. Komt vooral door het knaproze. Dit allemaal van mamalicious dus ik kan het voorlopig nog lekker aan. Verder loop ik veel in een spijkerbroek en dan een fleurige trui of vest erop maar toch vind ik dat al te eentonig....
ga is lekker shoppen voor bijv een leuke positie broek, leuke topjes, jasjes, of een stralende buikband! Hier iemand met wat minder financieen en dmv buikbanden en positiebroeken probeer ik er altijd nog leuk uit te zien! Ook bolero vestjes zijn heeeel handig aangezien je die boven je buik dicht maakt suc6!
Je kunt eens bij de H&M gaan kijken. Die hebben hippe skinny jeans en denim leggings voor zwangeren. Ook de niet positie kleding is vaak mooi lang en rekbaar dus dat kan heel goed tijdens de zwangerschap! Ik heb daar echt wel tien truitjes gekocht, allemaal hetzelfde model maar dan andere kleuren. Zal even een foto toevoegen. Of ze die specifieke dingen nog hebben weet ik niet maar je kunt uiteraard even gaan kijken!
Ben al blij met jullie tips! Leuk CherryAyden echt een super dingetje. @happymom, dat klinkt indd nog eens wat fleuriger dan die grijze muizenspullen die ik momenteel aantrek. @Vagans, hier dus ook niet zoveel zin om er veel aan uit te geven. Ben gewoon een krent als het gaat om iets voor mezelf kopen. thanks!!
ik vond dat ze bij miss etam hele leuk fleurige zwangerschapskleding hadden voor een aardig prijsje. Ik ben zelf sowieso niet van de broeken, de enige die ik heb zijn 2 skinny's voor onder een tuniek. Ik draag alleen rokken, dus in mn zwangerschap ook. Spijkerrokjes zijn makkelijk te combineren en dan met een fleurig truitje en een leuke ketting ofzo.
@Tulip, waar ik donderdag heen ga hebben ze ook een miss etam outlet winkel dus goed dat je het zegt.. ga ik daar ook eens langs.
Vond het ook heel moeilijk qua kleding, vond ook zoveel truttig, veel met bloemen ook. Heb veel aan gewoon in 1 kleur, broek met blauw shirt maar dan een wit hemdje eronder of een zwarte dikkere legging met een paarse jurk. Buikbanden vind ik er ook altijd leuk uitzien alleen vind ik het zelf niet lekker zitten.
@siepie, hier van mijn vorige zwangerschap nog veel banden liggen. maar op de een of andere manier vind ik dat nu nog niks. Daar wil ik dan echt een buik voor hebben. zal nog een weekje of 10 duren denk ik. Maar indd legging en jurkjes enzo. Ik ga sowieso mijn kleding eens klaarleggen voor morgen ipv het 's morgens hals over kop uit de kast te grissen. Dat helpt misschien ook. bedankt.
heb nooit positiekleding gekocht, altijd rekbare kleding vd H&M, goedkoper en kan je na je zwangerschap nog aan
@Luna1: Tsja je draagt het maar 9 maanden, ik vind het ook zonde om honderden euro's uit te geven dan. Als je een beetje goed in de rekken kijkt kan je bij de gewone kleding winkels ook nog wel eens dingen vinden die prima passen tijdens je zwangerschap! Ik vond pas dit truitje (ik zocht juist wel iets tuttigers ter afwisseling ) voor 6,30 in de uitverkoop bij de vogele!
Ik had eigenlijk ook maar weinig positiekleding... Ik kocht veel bij de Hema! Op het moment (en afgelopen zomer/najaar) hebben ze er veel lange shirts. Die kun je dus lang aan. Hier de laatste buikfoto van mij... 36 weken zwanger (let niet op de joggingbroek, want ik had een paar uurtjes verjaardagsverlof van het ziekenhuis) Toen mijn buik nog niet zo groot was, viel het shirtje wat langer en deed ik er normaal een dikke legging onder met laarzen of uggs Bekijk bijlage 134288
misschien opfleuren met een sjaal of ketting? ook een zwart positiejurkje kun je bij prenatal voor weinig kopen en met vanalles combineren (zoals hierboven al werd gezegt met een leuk roze kleurtje bv) verder is het altijd lekker om buiten de kleding om ook je make-up en haren eens lekker te doen weet hoe frustrerend het is dus succes!
owja, de topjes van miss etam zijn erg kort en kun je daardoor niet lang aan! mocht je voor topjes gaan zou ik ze bij de h en m halen. (goedkoper en langer)
@Devil, indd ook handig om tussen de 'normale' kleding te kijken. had van vero al een truitje gekocht dat ook gewoon als positiekan. Wat wijdere bloes. Ik denk dat mijn probleem ook meer is dat ik even moet wennen aan mijn veranderende lichaam. Normaal is het gewoon strak truitje strak broekje en laarsje. Het is wel een uitdaging om er nu ook gewoon nog een beetje aantrekkelijk bij te lopen. @Vagans, wat een koopje en ziet er confortabel en lekker tuttig uit! hihi @Cyntje, ik had dus inderdaad ook al zo'n lang shirt met bloemen bij de hema gekocht voor boven een legging. Leuke foto, mooi buikje. @Escal, thanks voor de tips. Moeti ndd niet snel te kort zijn. Nou, gisteren toch maar eens wat moeite gedaan, mijn positiekleding van vorig jaar uitgezocht en vandaag een positietruitje met groene rok en maillot aangetrokken. En wat sieraden en kettingen. Voel me alweer wat beter. Handige tips!
Ik heb voor deze zwangerschap veel lange truien en t-shirts bij de Sting gekocht. Op een gegeven moment lagen zulk soort shirts in de uitverkoop voor EUR 7,50 dus heb ik gelijk allerlei kleuren gehaald. Alleen broeken, leggings en rokken zijn wel echt zwangerschapskleding.
Oh deze tips had ik ook nodig! Ik vind mezelf zo´n vreselijk duffe tut sinds ik ´dikker´ ben Eerst deed ik zoveel moeite en kreeg ik altijd complimentjes, ik heb ook extreem veel kleding. Maar nu vind ik dat niks me meer staat! Positiebroeken zitten vreselijk vind ik en ik zie er ook gewoon echt saai uit. Heb dus ook geen zin om bergen geld uit te geven! Och germ mijn vriendje.... en ik...