Bah, even mijn ei kwijt hoor; ik heb vandaag zo'n rothumeur, word gewoon sagarijnig van mezelf:x Ik heb zin om de hele dag onder mijn dekbed te liggen. Maar we moeten vanmiddag naar de verjaardagen van mijn ouders(ze vieren het samen). Heb me er de hele week op verheugd, maar nu blijf ik liever thuis. Ik heb megawallen onder mijn ogen(zelfs met make-up kan ik het niet wegwerken), mijn haar wil niet meewerken, geen enkel kledingstuk staat me leuk en ik voel hoofdpijn opkomen. En dan komt er ook nog eens veel visite.... Ik denk dat ik er vanmiddag maar tussenuit glip met mijn dochtertje van 13 maand onder het mom:"We gaan even langs de kinderboerderij"(vlakbij mijn ouders huis).
Whahaha dat kan gebeuren! Adem in adem uit, tel tot 10 als er iets gebeurd wat je niet leuk vind en ga inderdaad af en toe even naar buiten! Succes
Awww kan gebeuren. Heerlijk hoor hebben wij gisteren toevallig gedaan naar de kinderboerderij. Hopelijk trekt je hoofdpijn snel weg en heb je alsnog een leuke avond op de verjaardag van je ouders & gefeliciteerd!
Lekker met je dochter naar buiten! Wie weet knap je wat op van de frisse lucht. Hopelijk komt het nog goed vandaag!
Same here. Heb der ook de ballen zin in vandaag. Ik erger me aan alles en niets. Lang leve de hormonen.
Reden voor een extra groot stuk taart! Ik ken die dagen. Ze komen ineens op uit het niets. Echt niet leuk en niks aan te doen. alleen maar hopen dat de hoofdpijn wegblijft...
Haha, herkenbaar! Meestal heb ik deze dagen als ik ongesteld moet worden. Sterkte, hopelijk heb je toch nog een leuke dag gehad.
O zo een dag heb ik vandaag. Alles is blehhhhhhhhhhh en ik zou het liefst ergens in een hutje op de hei zitten in mijn eentje. Op naar morgen!