Heb sinds gisteren een enorm opgezette buik vooral boven mijn navel zeg maar echt een grote bobbel, hij is ook helemaal opgezet (wat hard) en voelt aan als een blauwe plek (heel mijn buik). Bij mijn miskraam 2,5 jaar geleden had ik ineens de dag van tevoren een hele dikke opgezette buik en ben bang dat het nu weer mis gaat.....kan iemand mij helpen... Mijn man zei dat ik ff de verloskundige moest bellen, maar dat vind ik ook zo wat, bel ze al regelmatig....wat vinden jullie?
Het komt me niet bekend voor maar zou toch bellen vooral gezien je verleden en dit bij jou eerder een teken voor een miskraam was. Misschien kunnen ze je geruststellen of zegt het ze iets en wat het betekend. Sterkte.
Bellen! Waarschijnlijk gewoon je darmen (ik ben rond die tijd een paar weken door het leven gegaan als ballon...), maar al die stress is niet goed.
beter 1 keer teveel bellen dan te weinig waarschijnlijk is alles lekker aan t opschuiven om ruimte te maken voor je uk
Heb nog niet gebeld, durf nie zo goed te bellen eigenlijk....ik kijk nog ff aan tot morgenvroeg, of er moet vanacht iets veranderen. Ben net heel misselijk geweest dus dat is wel fijn alleen die buik is nogsteeds hetzelfde.... Ben gewoon bang, gelukkig ziet mijn man het ook maar hij denk dat het mijn darmen zijn omdat de bovenkant van mijn buik helemaal dik is ipv de onderkant (onder mijn navel) wat toen zo erg was. Hoop er maar het beste van en ga nu maar slapen als dat lukt Dankjulliewel ik houd jullie op de hoogte.
Muts... bel nou gewoon, zeker gezien je voorgeschiedenis (zoals iemand anders hier al opmerkt). Weet niet of je al slaapt (dat ga ik nu wel doen), maar zoals mijn verloskundige zegt: juist 's nachts kan de ongerustheid enorm toenemen, en wij zijn er voor. Dusssss, als je nog wakker bent, en niet kan slapen: gewoon bellen!
Hoi lieve meiden... Nou vanacht kon ik niet meer uit mijn ogen kijken van de buikpijn en tegen half 5 heb ik de huisartsenpost gebeld. Ze dachten aan een blaas ontsteking??? En moest vanochtend mijn urine komen inleveren, wat ik ook heb gedaan. Geen blaasontsteking en daarna onderzocht door de arts omdat ze zich toch wat zorgen maakte. Ze denkt dat het met de zwangerschap wel goed zit alleen kon ze voelen (sorry!) dat heel mijn darmen ook mijn dikke darm helemaal vol zat en dat dat wrs. al een paar dagen zo is e ndat dat die verschrikkelijke pijn veroorzaakt, heb sinds mijn zwangerschap ook last van obstipatie. Ze was blij dat ik was langsgekomen want als ik nog een paar dagen had gewacht had het een ontsteking kunnen worden. Heb nu soort van laxeerdrankje gekrgenen moet even afwachten of het helpt. Als het maandag nog zo erg is moet ik terugkomen.... Ben blij dat ik vanacht toch heb gebeld, maar voel me snel zo'n zeur...Ben ook maar niet gaan werken. Bedankt allemaal en houd jullie op de hoogte.
Fijn dat het allemala in orde was. Maar je moet je geen zeur voelen hoor!! Liever te veel bellen dan te weinig. Die mensen zie je na je zwangerschap niet meer en als je niet belt en er is iets mis wat je had kunnen voorkomen....vergeef je jezelf het nooit. Buiten dat je zal echt niet de enige zijn die zoiets heeft meegemaakt en daardoor wat extra zekerheid wil in een volgende zwangerschap.
Oh meis, blij dat alles goed is met jullie. Obstipatie is heel vervelend, maar er is gelukkig wel wat aan te doen (zoek hier of hou in je achterhoofd: bruin brood, veel groente en fruit, veel water en bewegen). Ik ben ook zo iemand die liever 't hele internet afzoekt in plaats van te bellen. Nou, daar kreeg ik laatst toch een beetje voor op m'n kop door de VK. Succes met ontstoppen (ehhh, hoe zeg je zoiets), en blij dat je toch gebeld hebt!