Gratis? Veronica gids.....

Discussie in 'De lounge' gestart door Suusje03, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Hoi Allemaal,

Ik heb zomaar een Veronica gids in de bus gekregen.....Speciaal aan ons geadresseerd met abonneenummer erop en ik heb helemaal niks aangevraagd! Ook bij ons op de zaak hebben we een geadresseerd exemplaar gekregen. Zijn er nog meer mensen hier die dat ook hebben gekregen??? Ik krijg altijd het idee dat het een truc is. Als je niks van je laat horen dat je er aan vast zit ofzo.

Groetjes Suus

2. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    meteen even informeren dan

misschien een grapje van iemand

3. peetje80

peetje80 Actief lid

26 jun 2006
    176
    0
    0
    @Suusje03

Misschien heeft iemand jullie lid gemaakt?? Je kunt misschien even bellen of via de site info opvragen. Heb nog nooit meegemaakt dat een bedrijf het zomaar opstuurde.

Liefs Petra

4. manouk

manouk Actief lid

26 apr 2006
    291
    0
    0
    Ja wij hebben ook de veronica gids binnen gekregen :( . Volgens mn vriend heeft dat iets met UPC te maken. Heb jij ook UPC?

Was al boos op mn vriend geworden, dacht dat tie weer zomaar een abonnement afgesloten had :oops: ..... maar jij hebt 'm dus ook blijkbaar zomaar binnen gehad

gr

5. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Iedereen die UPC heeft krijgt een veronica gids binnen. Mijn familie gister gezien en ze hadden er bijna allemaal 1 extra, was een UPC actie dus

6. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Ja, wij hebben er 2 gekregen

7. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Wij hebben idd ook UPC. Toch raar, UPC stuurt je zomaar dingen. Net als met dat pakketje wat je "krijgt" om betere beeldkwaliteit te krijgen en films kan kijken. (ik heb het overigens nog niet gekregen maar een hoop mensen in mijn omgeving wel en die hebben het gewoon niet opgehaald bij het postkantoor of aangenomen van de postbode)
    Heb net al wel even een mailtje gestuurd naar Veronica om te vragen hoe of wat. Nu maar even afwachten....

Groetjes suus

8. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Wij hebben er ook gisteren eentje gekregen en zijn ook geen lid! :(
    Ik zei al ...misschien heeft iemand ons lid gemaakt om te zieken/sarren ofzo..
    We wilden morgen Veronica ff bellen om te vragen hoe het zit.

Liefs, Mirre

p.s. We zijn geen lid van UPC....

9. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Wij hebben er ook 1 gekregen! Ik had mijn mannetje er al van beschuldigd.... :oops:

Liefs An ;)

10. sannoukje

sannoukje Lid

22 jul 2006
    86
    0
    0
    wij ook hooor

11. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Wij ook, en we hebben geen UPC, ik vond het ook al zo vreemd. Hoe komen ze aan je gegevens....

12. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Dat is ook een vreemde zaak! Laten jullie nog ff horen hoe het nou is gekomen?

gr. debby

13. Nemo

Nemo Niet meer actief

Wij hebben wel UPC maar geen gids gekregen. Mischien lopen we hier (friesland) wat achter.

14. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    TIP kijk even na of er toevallig geen E12,50 afgeschreven is. Ik weet dat Veronica 30 jaar bestaat en daarom 30 weken lang GRATIS de gids verstuurd. Het enige nadeel is dat je wel de verzendkosten betaald. Tegen ons hadden ze gezegd dat het een postzegel zou kosten, mijn vriend is er nog mee bezig aangezien ze nu ineens E12,50 hebben afgeschreven.

Groetjes,
    Duveldraakje

15. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Die gids kreeg ik eergisteren...schrok me meteen een hoedje natuurlijk.
    Ik gelijk Veronica gemaild.
    Maar ik ben idd ook een UPC-klant,dus ik neem aan dat dit geen vervelende gevolgen zal hebben dan.
    Alles wat je gratis krijgt is meegenomen,zeg ik altijd maar

16. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Volgens mij krijg je de gids als je UPC digitaal hebt. Wij stonden ook raar te kijken.

Pim

17. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @pim

UPC hebben we niet.... :p

18. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Nouja! Ik altijd maar denken dat ze zonder je toestemming niks mogen afschrijven. Ik ga straks meteen ff kijken of er niks is afgeschreven.

Groetjes suus

19. nicole1982

nicole1982 Actief lid

10 aug 2006
    184
    0
    0
    Hoi hoi
    wat toevallig....ik heb ook zo'n gids gekregen (2 dagn geleden) en ik zat me ook al af te vragen waarom ik die gekregen heb.....nu ik lees ik hier notabene op deze site :D dat meerdere mensen die hebben gekregen! Hahaha!
    Ik heb dus wel UPC digital (vanaf juni 6 maanden gratis) zo'n kastje en daarna moet je dus betalen......maar die gids is vast een reclame stunt......ik ga dus wel ff bellen....want er staat idd wel een abonnee nummer boven......belachelijk dat je dit zomaar krijgt.....
    en straks moet betalen ofzo..... :evil:

20. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Op de eerste bladzijde van de gids staat dat alle upc leden een gratis veronica gids krijgen.

Deel Deze Pagina