Electrische deken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door moonlight159, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Een paar weken terug was er een topic geopend over het gebruik van een electrische deken. Maar omdat ik er toen geen had heb ik eigenlijk niet verder gelezen :oops: .

Op onze slaapkamer is het nu zo verschrikkelijk koud (11 a 12 graden) dat het mij erg lekker lijkt om een electrische deken aan te schaffen. maar nu zat ik dus te denken...wat als onverwachts de vliezen breken. Kan dit dan kwaad? Of moet ik maar extra tegen mijn mannetje kruipen om het warm te krijgen.

2. sanne1234

sanne1234 Actief lid

14 feb 2008
    474
    0
    16
    Zelf zet ik de deken altijd uit als we naar bed gaan omdat het dan al lekker warm is.
    Het lijkt mij dat het dan ook geen probleem is.

3. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    Een electrische deken kan helemaal geen kwaad, maar je moet hem dan een uurtje of anderhalf voordat je naar bed gaat aan doen, en als je gaat slapen de stekker er uit halen.

Dat is niet alleen tijdens de zwangerschap belangrijk maar ook daar buiten, want hoe vaak is er wel geen brand ontstaan door zo'n deken.. je zou maar in je bed liggen te slapen als hij doorbrandt (hoe veilig ze tegenwoordig ook mogen zijn.. ik wil dat risico echt niet nemen.)

4. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ohh heerlijk mijn electrische deken :thumup: als ik er al aan denk dan wil ik naar mijn bedje hihi.

Maar ik heb die electrische deken toen uit bed gedaan ong 3 weken voor de bevalling. Ik was wel in de winter uitgerekend (december) maar ik dacht wie weet gaat hij wel kapot als er vruchtwater op komt..
    Uiteindelijk zijn mijn vliezen in bed gebroken hihi dus maar goed dat ik het gedaan heb!

Succes!

5. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Volgens mij moeten ze er in principe tegen kunnen. Want je kunt ze ook wassen en wat nou als je een keer per ongeluk in je bed plast?! haha :D

Ik gebruik hem nu trouwens niet in de zwangerschap. Ze raden t ook af om naar de sauna te gaan, al is dat geloof ik vnl in de eerste 3 maanden.
    Al neem ik wel vaak genoeg een warm bad nu en dat vindt mijn meisje geloof ik ook wel lekker.. Hm, misschien dat ik mijn elektrische deken dan toch maar weer uit de kast haal, ik mis hem wel behoorlijk ;)

Ik gebruik trouwens altijd een schakelklok, dan hoef je niet 1,5 uur voor je gaat slapen eraan te denken om die deken aan te zetten en kun je m ook niet vergeten uit te zetten.

Maar idd voor de zekerheid zou ik m dan vanaf 37 weken wel weer eruit gooien!

6. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ja ze zullen ertegen moeten kunnen maar toch voor de zekerheid gewoon op tijd weg doen uit bed.

Ik doe hem nooit aan voor ik naar bed ga (vergeet ik altijd) maar pas als ik in bed lig. Dan issie ook zo warm :D

7. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Bedankt voor jullie antwoorden! Zelf heb ik een al wel een heel klein electrisch dekentje, die ik alleen gebruik om mijn voeten op te warmen, ideaal dat ding! Ik deed hem altijd al aan voor ik naar bed ging en voor ik "echt" ga slapen deed ik hem uit.

Maar wat er inderdaad al gezegt wordt, als je perongeluk in je bed plast...daar moet hij ook inderdaad tegen kunnen ;)

8. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    @ moonlight mijn cursusleidster zei dat zo'n kussentje ideaal is bij rugweeën straks dus hou hem bij de hand ;)

9. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    electrische deken word je verwend van
    dan kan je weerstand niks meer heben als je ene keer buiten komt
    hier geen electrische deken,kruip wel tegen me mannetje aan :D

Deel Deze Pagina