nou even een update ,moest op spreekuur komen vanmiddag ,ik had gebeld ,omdat ik weer krom lag van de pijn vannacht!morgen dus een echo want waarschijnelijk heb ik een cyste op de eierstok(ken)zitten!hij had inwendig onderzoek gedaan en voelde een verdikking aan de rechterkant!dus maakte me niet voor niks zo druk!morgen weet ik meer en horen jullie nog van mij!groetjes p.s iemand ervaringen hiermee?
Jeetje Mell30 wat een toestand zeg! Heel veel sterkte en laat je het even weten hoe het gegaan is. Groetjes Meertje
hoi meertje dankjewel! heb helemaal geen nare kwaaltjes en dan krijg je dit!afwachten maar ,ben wel een beetje zenuwachtig hoor!morgen weten we meer gelukkig! liefs
nou ,onzeker ,onzeker, onzekerheid!heb een inwendige echo gehad vanmiddag en er was wel vruchtwater en een vruchtzakje te zien,maar verder niets nog!dus of weer een mk of een hele prille zwangerschap!de eierstokken zagen er goed uit gelukkig ,ook is er bloed afgenomen om de hcg waarde te bepalen daar kan ik morgen voor bellen. ben hier nu erg verdrietig en onzeker door,ik mag de 24e voor een nieuwe echo komen,hopelijk dan goed nieuws!en worden de klachten erger moet ik gelijk bellen!hopelijk blijft buikpijn en bloedverlies uit!dit was het even voor nu.ik ga het allemaal even over me heen laten komen!liefs mij
Er is dus een hoop gebeurd lees ik! Laten we hopen op een hele prille zwangerschap. Misschien ben je net iets minder ver dan je zelf dacht, het kan allemaal. Hopelijk is het gewoon goed. Je hebt je inderdaad niet voor niets zo druk gemaakt. Meid veel sterkte en hopelijk kom je straks met goed nieuws!
hey dankjewel!moet er even doorheen ,maar dat komt wel goed !50/50 jammer genoeg!buikpijn helaas nog niet over!onverklaarbaar mocht het geen mk zijn!afwachten nu........bedankt voor je berichtje heel lief!
Houd de moed er in hoor, zou echt rot zijn jho. Wanneer heb je weer een echo? Buikpijn, ja dubbel in jou situatie. Ik had in het begin buikpijn en daarna krampen. Maakte mer ook zorgen over. Maar jouw situatie is natuurlijk net iets anders. Het is hopen,hopen,hopen...Ik hoop met je mee
hoi ,krijg de 24e weer een echo,mits er niets veranderd in mijn situatie nu he!als ik bloedverlies krijg weet ik genoeg ,maar als de buikpijn aan houd en kan je vertellen die is echt niet fijn,maar behoorlijk pijnelijk,dan mag ik ook bellen maar wat doen ze dan?pffffffff verschrikkelijk dit,zoveel tegenslag de laatste twee jaar en zelfs dit is ons niet gegund!maarrrrrrrrr ik geef de moed niet op! morgen even bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek hcg!hopelijk een goede uitslag!maar ook nog onzeker dan!ik heb net voor het eerst een paracetemol ingenomen tegen de buikpijn,had gelezen dat dat mocht!pfff heel verhaal,maar het houd je dan ook de hele tijd bezig !en je denkt nergens anders meer aan ,wat logisch is natuurlijk!nou ik probeer positief te blijven en wie weet?ik laat het je weten oke!liefs...
Ja positief blijven is vaak makkelijker gezegd dan gedaan. Jammer genoeg.... Het is gewoon afwachten. Ik weet natuurlijk niet wat je allemaal heb moeten meemaken de afgelopen tijden, maar ik weet hoe het is om veel tegenslagen verwerken te krijgen. Je voelt je dan zo machteloos. Dat zijn we uiteindelijk ook. Vind het ook heel moeilijk om te horen van anderen dat ze een mk hebben gehad. Of dat ze zwanger willen raken en jij bent het al. Niet dat je er iets aan kan doen. Maar ja....je gaat er dan niet mee te koop lopen. Ik houd je topic in de gaten en ik hoop snel (goeds) van je te horen. Sterkte meid!
zucht..... we komen er wel weer doorheen,als ik meer weet zet ik het weer in dit topic!thanx liefs...
moet weer bloed prikken a.s maandag om te kijken of het hcg gestegen is,ben nu in ieder geval wel zwanger!echt zo apart dit!maar ik zal nog even geduld moeten hebben helaas !liefs....
Jeetje Mell wat een toestand joh. Ik hoop dat het allemaal meevalt en je ziet we denken allemaal aan je Heel veel sterkte meis en houd ons op de hoogte!
hoi,nog geen nieuws ,kom net terug van het bloed prikken,kan ik woensdag voor bellen en dan maandag de echo!buikpijn is afgenomen ,maar heb nog wel last af en toe! alleen minder hevig gelukkig.ik houd je op de hoogte. bedankt voor je medeleven. liefs..
hoi,de uitslag van de hcg waarden ligt nu op 31,000! behoorlijk hoog dus!ik ben nog niet al te blij,maar dit is zeker een goed teken!maandag de echo en hopelijk uit de onzekere periode. pfff wat kan een week dan lang duren he? gr mell
He maar dat is toch goed nieuws? Volgens het tabel op 9maanden.com komt die waarde overeen met je zwangerschapsduur... Nou op naar de maandag en dat je dan alleen meer bevestiging krijgt van dat het goed is... Groetjes!
hey,gaat zeker de goede kant op,maar vind het dan nog steeds vreemd dat er geen embryo te zien was op de echo,want was toch al 8 weken toen(als het goed is.)!dan moeten ze toch wat zien zou je zeggen?ik wil positief blijven,maar dadelijk zien we weer niks.... we wachten af en hopelijk groeit er iets moois daar binnen!liefs en thanx meiden voor jullie berichtjes! hoe verloopt jullie zwangerschap eigenlijk tot nu toe?