hoveel procent kans is er eigenlijk dat je vruchtzakje leeg is of dat er geen hartje klopt?? bedankt alvast
ja daar ben ik ook benieuwd naar,maar denk dat niemand daar echt eigenlijk antwoord op kan geven,ik ben net zo ver als jou en heb vrijdag 1ste echo oh ben zo benieuwd,hoop dat alles goed is! succes... groetjes krulliewullie
Eigenlijk moet je jezelf afvragen bij hoeveel procent het goed gaat! Dat komt namelijk veel vaker voor, hoor!
1 op 10 zwangerschappen eindigt in een mk. Of het echt klopt.... Maar de kans dat het goed gaat is veel groter dan dat het misgaat. Nu kan je natuurlijk altijd net die ene zijn. Ik weet dat het makkelijk gezegd om je niet zorgen te maken,maar weet zelf ook hoe ontzettend moeilijk dat is.
Ja, het is fijn om te horen in heoveel procent van de gevallen het goed gaat. In 93% van de gevallen gaat het gewoon goed.
Inderdaad ze zeggen dat 1 op de 10 eindigd op een mk... Maar daar moet je eigenlijk niet aan denken! (makkelijker gezegd dan gedaan hoor!) Ik was ook als de dood dat er "niks" in mijn buik zat en toen ik de 1e echo kreeg lag ik daar ook op die behandeltafel met mijn hart in mijn keel! Durfde ook niet meteen te kijken. Dus ik denk dat iedereen wel bang is dat het mis is of mis gaat! Toch proberen positief te denken... Gr. Miranda
Ja idd, 1 op de 10 zwangerschappen eindigen in een miskraam. Maar een groot deel daarvan wordt al opgemerkt voor de echo, aangezien het bij 5 weken eerder fout kan gaan dan bij 10 weken bv. Dus ik vraag me ook wel af hoe hoog het percentage is waarvan pas blijkt dat het mis is bij de 12 weken echo. Ben er ook als de dood voor, maar idd.. dat zal iedereen wel hebben
ik denk dat iedereen bang is dat er niets te zien is op de echo, zoals we ook bang zijn voor andere dingen die mis kunnen gaan. maar het merendeel gaat goed.
10 tot 15% gaat mis, werd mij door de gyn verteld toen ik een mk had gehad. Maar ja precies weet je het ook niet, soms gaat het al zo gauw mis dat de vrouw in kwestie het niet heeft gemerkt. Maar ik zou met concentreren op de 85 - 90 % waarbij het wel goed gaat.