AU ik heb mijn grote teen zwaar gekneusd. Ik struikelde en ja hoor gelijk blauw en dik. Vanmorgen foto's laten maken in t ziekenhuis maar er zit geen scheurtje in dus zwaargekneusd. Ik dacht ah joh ik kan gewoon lopen en de dingen doen die ik normaal doe, nou dat gaat dus niet heb net gestofzuigt en nu zit ik met mijn voet omhoog en hij doet zo'n zeer hij bonkt gewoon. Echt geen pretje. Mijn bazin was er ook niet blij mee, werk in de horeca en hebben personeel tekort. Maar je snapt natuurlijk zelf wel dat ik geen 12 uur aan een stuk ga werken als het al pijn doet na een half uur in mijn eigen huis lopen. Vind het wel vervelend hoor ik kan niks doen en als ik iets doe wordt ik er gelijk voor gestraft. Pfff zo dit moest ik ff kwijt hoor
weet precies wat je bedoeld. mijn bazin was er ook niet blij mee vandaag.. heb net alleen een zwiffer door de huiskamer gehaald en ga zo op mijn bed was op vouwen en aardappelen schillen en dan ben ik ook wel weer klaar voor vandaag xxx kaatje
Ik snap niet dat ze dan gelijk zo chago moeten reageren, precies of je het expres doet. Ik werk er nu 14 maanden en ben vorige maand ziek geweest door de griep en nu zit ik met mijn teen. Als ik naar hun dochter kijk die is geloof ik al iedere maand wel een keer ziek, zwak en misselijk. Zal t even uitleggen de dochter werkt er de schoondochter en ik. De bazen (ouders) zijn niet echt begripvol en de dochter gaat voor alles en kan alles maken, ook heeft ze alleen maar intresse in haar eigen maar iedereen moet wel intresse in haar hebben, de schoondochter is al 1 jaar depresief en kan veel drukte niet aan en gaat snel huilen en als er met 1 van de 2 wat is kan ik dus op komen draven. Nu heb ik eens wat en kunnen ze zogenaamt alletwee niet, nou pech gehad ik kan niet lopen. Ze geloofde me eerst ook niet dus ik bij het ziekenhuis een briefje laten maken en die heb ik onder hun neus gedrukt en toen zei ze wanneer kom je weer werken? Terwijl op t briefje staat 2 weken rusten en voet omhoog. Maar ja als het zondag beter gaat ga ik toch maar proberen te werken, als het niet gaat ben ik zo weer thuis. Oeps weer een lang verhaal
nou geloof mij maar,. als je met een gekneusde teen te snel en teveel gaat lopen blijf je last houden. dat is met alle kneusingen zo trouwens. gewoon rust houden en schijt aan die mensen die hun zaak belangrijker vinden dan jouw gezondheid. sorry dat ik het zo hard zeg, maar ik begin langzaam maar zeker steed geirriteerder te raken van al die bedrijven die denken dat ze robots in dienst hebben ipv mensen. sterkte met je teen, ik weet hoeveel pijn dat doet ik heb de mijne twee jaar geleden gebroken. Het klinkt zo lullig maar je leunt er wel de hele dag op.....
Hee wat vervelend zeg... maar 1 ding als je het daar niet leuk meer vind kan je denk ik wel zo weer een ander baantje vinden! Ikzelf kom ook uit de horeca en veel mensen zijn daar niet voor te vinden... Trouwens je had je teen beter gebroken kunnen hebben, doet minder pijn dan een zware kneusing! Nou veel sterkte er mee nog xxx Marijke
Dank jullie wel. Ik heb er al eens aan zitten denken om een andere baan te zoeken. Maar we wonen ik een dorp en ik hoef maar 5 minuten te lopen en ik ben op mijn werk. Hier vind je niet zo makkerlijk meer en baan. Aangezien we maar 1 auto hebben vind ik het makkelijk om op loopafstand werk te hebben.Mijn vriend werkt in rotterdam dus heeft hem echt nodig. Hij moet iedere dag 200 km rijden. Kijk het nog wel even aan en als ik straks zwanger ben wil ik waarschijnlijk toch stoppen met werken. We leven van zijn loon en dat van mij is extra.
Kun je nagaan, ik had al vreselijke pijn bij mijn gebroken teen. nouhjah teen, het was het botje wat in je voet zit zeg maar, het begin van je teen ofzo. kan je vertellen dat dat verdomd veel zeer deed.
phoe he belde net de dochter van de baas ( "mijn beste vriendin"ahum) Kun je morgen komen werken?? ik zei dat ik dat nog niet kon want ik verga van de pijn en mijn teen wordt steeds dikker. Zegt ze oh nou dat laat ik mijn moeder straks wel even bellen voor het weekend want dan zul je wel moeten werken. En ze hing op. dat snap je toch niet je krijgt gelijk n snauw en er wordt voor je bepald wanneer ik weer kom werken.
jeeeeeetje wat hebben sommige mensen een bord voor hun kop!!!! die dochter wil zeker vrij van het weekend...... En moeders durft niet te bellen zeker.. Gewoon voet bij stuk houden (letterlijk) ennuh je teen laten genezen. hou je taai he 8)
Dat je niet zo gek bent en gaat werken hoor!!! Je blijft mooi 2 weken thuis. Zoek het uit! zijn hun belazerd. Hoevaak ben je nu al gebeld sinds je met je teen thuis zit? Bij het volgende telefoontje zeg je: -bel je om te vragen hoe het gaat? -Bel je om te vragen waar de fruitmand heen moet? -Nee? Dan bel ik wel weer als ik weet wanneer ik kan komen werken. Tabee! Kom nou....
Nou ik blijf zeker thuis, ik heb geen zin dat als ik ga werken dat ik er dan last van blijf houden. Het komt me mijn strot uitzetten dat gezeik een hele tijd. Ze hebben nog maar 1x gebeld en om te vragen of ik kon werken
Dat kan ik dus niet, ik wil soms echt dat ik voor me eigen op kan komen maar ik durf het niet en kan ook geen nee zeggen. Maar ik heb een briefje wat ik al eerder aan ze heb laten zien dat ik rust moet houden, dus als ze nog eens bellen ga ik het briefje brengen. Als hij nou gebroken was dan hadden ze met hun eigen ogen kunnen zien dat ik niet kon werken en had ik langer thuis kunnen zitten. Ik vind het nu wel even lekker, kan ik even alles op een rijtje zetten.
even een kleine tip... breng dat briefje niet zelf... je kan toch niet lopen? Laat je mannetje dat briefje maar brengen... Werkgevers zijn nare mensen (niet allemaal)!!
hai, laat ze het briefje maar halen, je moet gewoon rust hebben toch, ze vinden vast dat als je het kan brengen je ook wel kan werken. doe maar rustig aan, en laat je niet te snel overhalen... een gekneuste teen is erg vervelend. (zeker met trappen ) groetjes, lidwina