Hoi meiden, Ik heb even jullie hulp nodig met het volgende: Over een maand gaan mijn (a.s.) mannetje en ik trouwen. Mijn neefje van 10 is op onze bruiloft het enige kind en om hem een beetje te vermaken betrekken we hem erbij. Hij gaat o.a. de ringen aangeven en we hebben hem "gebombardeerd" tot fotograaf (we hebben ook een "echte" fotograaf hoor). Hij gaat dan met ons digitale fototoestel foto's maken. Vond hij leuk om te doen, zei hij. Er zit een grote geheugenkaart in, dus schiet maar raak zou ik zeggen..... En wie weet wat voor leuks er nog uit komt.... Maar nu willen we hem natuurlijk bedanken voor dat alles en een leuk kadootje voor hem kopen. Maar wat geeft je een kind van 10??!! Een zak snoep vind ik zo afgezaagd (en slecht voor zijn tanden). Hij vindt zichzelf al een hele "man" dus ik wil ook niet met een kinderachtig kadootje aankomen. Wie van jullie heeft een leuk ideetje..??!! Alvast bedankt, XXAnnalise
-computerspelletje -een dagje meenemen naar een prepark -een tshirt met een foto waar hij staat te fotograferen. -kleinigheidjes zijn: supersoker, voetbal, mooie pet,
Ja iets voor school, een agenda, of iets wat hij leuk vind als hobby, of geld voor z'n spaarrekening. Bestuurbare auto leuke film op dvd voetbal nieuwe kleren Verder weet ik zo niks.
toen wij trouwden hadden wij ook een 'enig' nichtje, en die mocht toen een vriendinnetje meenemen. misschien is dat een ideetje?
als je de foto's hebt die hij gemaakt heeft er 1 laten uitvergroten en in een mooie lijst voor op zijn kamer kan hij naar zijn eigen resultaat kijken of zelf een mooie foto laten uitzoeken, dagje karten oid.
Houdt hij van lezen? Van stripboeken misschien? Ik vind het idee van Slingding ook wel heel leuk eigenlijk: Een mooi ingelijste foto die hij zelf heeft gemaakt. Of een keer met jullie naar de bioscoop (eventueel een vriendje meenemen) of uit eten. Da's in ieder geval niet kinderachtig. Waanzinnig leuk idee trouwens, om zo'n jochie te laten fotograferen. Daar krijg je vast hele verrassende foto's van.
leuk idee ja om hem foto's te laten maken. ik weet niet wat je wil uitgeven maar anders misschien een eigen fototoestel die zijn tegenwoordig toch niet meer zo duur of zoals anderen al zeiden een dagje meenemen naar waar hij naar toe wil, pretpark, dierentuin, dag en nachtje bij jullie logeren, foto van jullie?? succes liefs femke
Een spionagekit? Koop bij de speelgoedwinkel zo'n spy-ear, onzichtbare inkt en dat soort fratsen. Bij de kinderen in mijn klas is het een hot iets als je een van die dingetjes hebt. (kost geen drol) Koop gewoon alles wat daar maar mee te maken heeft en stop dat in een koffer?
Een dagje meenemen naar een pretpark naar keuze zou hij denk wel helemaal geweldig vinden. En als je aan het einde doen ze vaak bedanken met bleomen enzo als jullie dat ook doen ook hem naar voren roepen en net als de rest van de grote mensen hem ook bloemen geven of een mooie kadobon met lekker een dagje weg
wij hebben op onze bruiloft alle kinderen die er een hele dag waren (waren er veel) allemaal 2 wegwerp cameraatjes gegeven met flits (action) en die laten inleveren aan ons aan het einde van de dag en daar komen soms mooiere foto's van dan van een fotograaf omdat het veel natuurlijker gaat. je hebt er soms ook veel bagger tussen zitten maar het was zeker de moeite waard.
Bedankt voor alle tips. Ik vind het idee om een foto die hij zelf gemaakt heeft in te lijsten erg leuk. Vindt hij vast erg "stoer" Alleen dat is dan een kadootje wat hij achteraf krijgt, voor het moment zelf heb ik nog niks. Ik wil iets van een paar euro. Het vervelende is dat hij alles al heeft en ook alles krijgt van zijn ouders. Computerspelletjes, dvd's, zijn kamertje puilt ervan uit! Heeft voldoende voetbalkleding, schoenen en krijgt verder merkkleding. Waar kan je zo'n kind dan nog blij mee maken? XXAnna
nou dat idee van een wegwerpcameraatje is natuurlijk heel leuk. hij mag dan op de bruiloft fotos maken, maar als hij erna een cameraatje krijgt kan hij zijn ouders of vriendjes ook fotograferen. helemaal stoer natuurlijk
BIDAMON!!! is helemaal hot nu. Mijn neefjes zijn ook rond die leeftijd en dit is het helemaal nu. Kost een tientje zo'n mannetje en ze vinden het geweldig. Is een leuk knikkerspel met mannetjes.