beweeglijkheid de ene dag veel meer dan de andere?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door danielle2911, 11 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Is het normaal dat ik het kindje de ene dag volop voel bewegen en de volgende dag amper? Ik word er meteen onzeker van... Maandag was het heel actief, dinsdag voelde ik af en toe wat en vandaag nog bijna niets... moet morgen voor de 20 weken echo (gelukkig) maar maak me toch meteen zorgen.

2. Bri

Bri Niet meer actief

ja, dat is normaal bij deze termijn. Pas bij een week of 28 'moet' je je kind iedere dag een aantal keer duidelijk voelen, maar tot die tijd is het gebruikelijk dat je hem/haar soms helemaal niet voelt.
    Mocht je je nou echt zorgen maken, kun je dat natuurlijk altijd even tegen je vk zeggen (of bespreek het morgen even met de echoscopist), maar die zal je vast ook zeggen dat dit heel normaal is.

3. Robinabel

Robinabel Lid

12 okt 2009
    81
    0
    0
    Denemarken Holbaek
    Hey,

Ja hoor dat is normaal. Had ik ook regelmatig , hele drukke dagen en hele rustige. Maar voelde het wel even dan. Naarmate je verder bent voel je het meer en meer.

Liefs Sandra

4. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    komt vanzelf, in het termijn dat je nu zit kan het nog zo zijn dat de ene dag wel wat voelt en andere dag niet, hij kan nog redelijk goed bewegen in je baarmoeder.
    Naar mate je verder bent krijgt de kleine steeds minder ruimte om te verdraaien en voel je hem dus elke dag.

5. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    pfff ben al heel blij met deze reacties. Dank jullie wel :)

6. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Geniet van de momenten dat je hem/haar al wel voelt :)
    Straks voel je het nog beter en elke dag.. tot vervelends toe bijna hahaha

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.848
    19.216
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Hoort er inderdaad bij. Kan te maken hebben met hoe je kindje op dat moment ligt of met hoe druk je zelf op dat moment bent.

Deel Deze Pagina