bloedprikken tjonge jonge zeg!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jeannet, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeannet

jeannet Actief lid

4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    hai hai meiden
    ik heb vandaag bloed geprikt in het ziekenhuis,
    nou nou wat een muts zeg prikt ze me eerst in me arm en zeg tze ik kan de ader niet vinden doet het pijn :pale: dacht man man man
    wat denk je dan dat het lekker is ofzo :evil:
    nou eerste keer verkeerd geprikt naald er weer uit lekker.......
    nou de andere arm maar even zij ze want ik kan hem niet vinden :confused:
    dacht nee he nu dit weer nou weer om gedraait
    ik wil altijd liggen nee het lukt me niet zegt ze, ik haal er iemand anders bij nou lekker verhaal zij komt erbij en wat denk je 10 sec en het is gebeurt lekker verhaal nu ben ik 3 keer geprikt in 2 dagen tijd voel me net een doner en ik ben best beetje boos :thumbdown: dat er zo gehandelt wordt gewoon klunzen de vorige keer had ik het ook al nou lekker verhaal als je er al bang voor bent en dan dit :(
    nou ja moest het gewoon kwijt zijn er meer mensen met dit of gebeurt het echt elke keer allen bij mijn :-k
    liefts jeannet

2. snow

snow Actief lid

11 mrt 2007
    256
    1
    0
    ik heb in het verleden ook weleens blauwe plekken van het prikken gehad, maar eigenlijk is bij mij bloed prikken heel gemakkelijk, mijn aders liggen heel erg aan de oppervlakte.

Maar je hebt er altijd mensen tussen zitten die het (nog) niet kunnen en daar ben je dus dan de dupe van :(

3. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

tsja tis heel shit, kan toeval zijn dat die meid verkeerd prikte. De ene kan t nou eenmaal beter dan de ander.

Mijn schoonvader kan zich daar ook erg aan irriteren. Ik zelf heb er nooit zoveel moeite mee, heb zoiets van die moeten t ook leren.

Je kunt volgende keer vragen of ze het goed kan ja of nee. Is ze nog net zo ervaren kun je vragen of iemand anders je kan prikken.

Kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten hihi

4. Niet meer actief

Nog nooit heeft iemand niet kunnen vinden bij mij (ik heb hele goede aders) dus word altijd als proefkonijn gebruikt (vind het ook niet erg iemand moet het leren en ben nergens bang voor in het ziekenhuis, ik heb altijd zoiets van; bang zijn helpt me niet dus verstand op 0 en gaan met die banaan.

MAAR ze zijn tot nu toe wel 2 keer uitgeschoten, de ene keer was het minimaal maar beetje bloed maar heb ook weleens gehad dat het bloed rondspoot omdat opzij waren uitgeschoten (AUWIE) na een paar uur blijven daar of alles goed dicht was gegaan (ook van binnen) mocht ik weer naar huis.

En dan te bedenken dat ik vroeger elke week ging en nu nog elke maand :p vind he nog steeds niet eng!

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    zo lag ik laats in het ziekenhuis en moesten ze ook wat bloed hebben. ik denk nou dat zo gedaan maar nee hoor, ze bleef misprikken. en elke zei ze nog 1x proberen. ze zat de 4 x in me spier en ik zeg tegen haar hij zit niet goed hoor ik voel hem in me spier, zij wist zeker van niet maar er kwam geen bloed uit het buisje. echt een schaap zeg ik ben toch niet gek weet wel hoe een prik voelt en dit deed echt pijn. daarna heeft ze het nog 2 x geprobeerd in de zelfde arm en toen werd ik echt kwaad op haar en ging ze het nog 1x proberen in me andere arm. 2 uur later kwam er iemand van de I.C. om te priken en hem lukte het in een x. heb nog wel ff last gehad van een blauwe plekken daar was helemaal lek geprikt

6. jeannet

jeannet Actief lid

4 mrt 2007
    340
    0
    0
    huisvrouw
    tttsssssssss lekker verhaal pffffff

7. Niet meer actief

ja je hebt ze erbij :(

8. lkm

lkm Actief lid

3 apr 2007
    142
    0
    0
    ijmuiden
    bijmij zijn mn aders ook moelijk te vinden
    de ene keer prikken dus beter dan de andere keer :rolleyes:

9. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    haha, geweldig die verhalen, het ligt vaak aan de verpleegkundige maar net zo vaak aan de patient.
    of die beweegt net een beetje, of die is moeilijk te prikken. kun je niks aan doen en soms speelt geluk ook een beetje een rol. :D :D
    als je moeilijk te prikken bent moet je eens bij jezelf opletten of het op bepaalde plekken makkelijker is
    bv mijn man is alleen op zijn handen te prikken, als dan weer zo een eigenwijze vpk toch in de elleboogplooi probeert om vervolgens te slagen op zijn hand dan zeggen wij ook ,zie je wel :p

10. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Degene die prikt zal het niet met opzet gedaan hebben wel!? Gewoon pech vrees ik. Bij mij gaat het ook moeilijk, dat weet ik inmiddels zelf en kan dus aangeven waar ze moeten prikken. Anders blijven ze me ook leegprikken! En als ze alleen komen prikken mag je aannemen dat ze in ieder geval gekwalificeerd zijn om te prikken.

Deel Deze Pagina