Heel veel maatjes meer, en zoveel leuke, korte topjes..

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doordat ik nogal 'vol' ben, vooral bij m'n kont en heupen, draag ik het liefst shirts/tuniekjes die langer zijn, zodat ze in ieder geval over dat gedeelte heen vallen, maar.. Nu was ik net op internet aan het shoppen, en ik zie echt zoooo veel leuke, korte topjes, die misschien net tot halverwege m'n heupen komen, er zéker niet overheen vallen.. Dat maakt me alleen maar breder, en dat ziet er natuurlijk niet uit.

Nu ben ik toch wel érg verliefd geworden op 1 topje, dus ik hoopte dat er hier misschien iemand een tip had, iets om eronder te dragen?

Het moet niet te strak zitten, want dan kun je tellen, maar als het te los zit, zit hetgeen wat er overheen zit weer niet mooi.. Rokjes zijn totaal niet mijn ding, dus een wat uitlopendere rok is ook niet echt een optie.. Help!

2. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

misschien kan je er een topje onder dragen die er iets onderuit komt op de lengte die jou wel bevalt?

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    gewoon een net niet strak shirtje in dezelfde kleur ongeveer eronder dragen die dan wat langer is
    doe ik ook heel vaak
    valt niemand op :)

4. En waar halen jullie lange tops in 1 kleur vandaan? :p Ik heb er 1, in het zwart, vind het echt een ramp om lange tops te vinden!

5. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

H&M heeft dat dikwijls.

6. Echte lange, in grote maten? Nooit gezien, maar zal eens zoeken!

7. Kimmytje

Ik heb er daar toch al redelijk wat gekocht (maat L)
    Hoop dat je snel iets vind!

Wat je ook kan doen is zo een buikband kopen, normaal voor tijdens een zwangerschap, bestaat in verschillende kleuren en kan je op verschillende manieren dragen, dus ook onder een t-shirt/topje, dit hang je zo laag je wilt :)

8. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Toen ik nog zwaarder was deed ik op de plek van een vetrolletje:p een riem haha is eigenlijk een nog-go volgens de mode experts want dan zou je je omvang meetbaar maken ofzoiets maar goed het werkte toen voor mij. Maar goed ik weet niet wat voor maat je hebt maar toen had ik maatje 40/42 l/xl dus toen ging dat nog wel. En veel echte tuniekjes, te lang voor een shirt maar te kort als jurk haha.

9. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij The Sting hebben ze ook vaak extra lange tops.

10. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    HEMA, Esprit heb ik de lange tops wel weg. Ook Action heeft ze soms die zitten ook erg fijn en zijn lekker lang.
    Ik heb er standaard een aantal in mijn kast, ik heb zelf nogal dikke dijen dus die vallen dan niet zo giga meer op.

Nog een tip om over zo'n top te doen is een leuk gehaakt of katoenen vest (dunne) die niet dicht hoort maar wel lekker over je kont heen valt.

11. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Lange tops/ hemden zijn in xxl te krijgen bij Didi in allerlei kleuren! Het behoort tot hun basiscollectie. Ik draag ze overal onder.

12. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Mijn nichtje heeft een webwinkel met kleding voor grotere maten, zat ook een lang shirt tussen voor 13eur? Als je t adres wlt, moet je maar ff pben

13. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Mijn vriendin heeft ook overgewicht en die doet bij zulke tuniekjes gewoon een spijkerbroek aan, nooit een legging ofzo. Voelt ze zichzelf ook niet prettig in.

Wellicht een idee?

14. shadowstep

shadowstep Bekend lid

6 jul 2011
    671
    0
    0
    Slimme tip zeg!!

Ik ben ook vol en ik draag gewoon strak hoor als ik het leuk vind. Ik heb wel een behoorlijke taille voor de rest van mijn lijf dus ik wil dat in ieder geval niet maskeren met te wijde kleding. Niet dat ik nooit wijd draag hoor. Ik vind alleen dat ook al zijn wij vol, wij hoeven niet per definitie in tenten te lopen.

Ik doe veel met meerdere lagen. Dus idd twee topjes van verschillende kleuren. Leidt ook weer de aandacht af van het voller zijn. En het staat hartstikke leuk.

15. Kimmytje

Komt wel goed! Zou ik zeker eens proberen hoor die buikband :)

Ikzelf ben ook ietsje breder aan mijn heupen, mij zal je nooit in een broek zien, ik draag altijd leggings met jurkjes :)

Veel succes!

16. dramaqueentje

dramaqueentje Bekend lid

26 jan 2011
    956
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naar Belgie, als dat enigszins mogelijk is. Ik ga zo'n 2x per jaar naar t Wijnegem shopping centre en sla mijn slag bij de winkels Cassis en Paprika. De laatste heeft alleen grote maten, de eerste heeft van de hele collectie klein-gewoon-groot. Ik heb (meestal) maat 48, dus daar kun je vast terecht. En volgens mij is het deze hele maand nog sale! Ik krijg echt altijd complimenten over de kleding die ik daar heb gekocht!

17. Dat met die buikbanden heb ik een tijd gedaan, dan droeg ik ze zeg maar als rokje, maar een buikband zit toch vrij strak, en als ie dat niet zit zakt ie af, dus dat was ehh, niet echt een succes zeg maar :p

Maat L of 42 is bij mij geen grote maat, die maatjes kun je bij iedere winkel halen, ik heb echt mínstens een 48 nodig, op mn heupen vrij vaak maat 52 :)

Lange vesten heb ik genoeg, die dus wél over je kont vallen, maar dan blijf ik zitten met de 'voorkant' ;)

Ik ga vanmiddag maar eens naar de stad, kijken of ik lange tops kan vinden..

Wel lief dat jullie mee hebben gedacht!

18. noukie89

noukie89 Niet meer actief

ik denk dat het toch beter is voor iets langers te kiezen heb ook flinke heupen;) en als ik iets korts aan heb dan lijken mijn billen op olifanten billen

als je iets langers aantrekt slankt het toch redelijk af

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Vind het ook altijd lastig om wat langere hemden en shirts te vinden. Vaak zijn het dan gelijk van die wijde gevaartes en dat vind ik ook niks. Goeie tips wel hier. Ga gauw eens bij didi kijken en wijnegem is voor mij ook niet ver. Wist niet eens dat daar zo'n groot shoppingcenter zat.

20. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

je kunt bij buikbanden.com die buikbanden elegance bestellen, die zakken niet af als ze wat losser zitten.

Deel Deze Pagina