Au..gevoelig en hard daar beneden..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bailey2005, 1 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailey2005

Bailey2005 Actief lid

23 jan 2014
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu sinds afgelopen vrijdag last van een harde clitoris.. zit nu op 10 dpo. Ik had op donderdag 21-1 een aflopende donkere ovulatietest, waarschijnlijk net mijn piek gemist, had alleen s avonds getest. Op 5 dpo (dinsdag 26-1) had ik een soort menstruatiepijn, uurtje tijdens het eten. Innesteling?
    Verder heb ik een klein beetje gevoelige borsten, maar dat heb ik de afgelopen drie vier maanden na eisprong. En heel soms gek gevoel in onderbuik. En gelige dikke afscheiding, kwam er alleen net na eisprong uit maar blijft nu grotendeels inwendig.
    Maar die clitoris is echt raar..Hij voelt erg hard en dik. Doet ook echt een beetje zeer. Bijvoorbeeld bij fietsen. Dat gevoel aan mijn clitoris heb ik nog niet eerder gehad.
    Kan dit een symptoom zijn?
    Ik wil pas komend weekend gaan testen..
    Sorry voor het misschien wat onsmakelijke verhaal, maar ben erg benieuwd of er meer dames zijn die dit herkennen..

2. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Ik ken het symptoom niet als een zwangerschapssymptoom. Ik denk eerder dat er een beetje rommel/vuil tussen je clitoris zelf en het huidje van de clitoris is gekomen waardoor het wat geïrriteerd is

3. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Het klinkt in ieder geval niet normaal dus lijkt mij een bezoekje naar de huisarts waard.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het zegt mij ook helemaal niks.Herken het niet van beide zwangerschappen.

5. Be Happy

En voor hetzelfde geld was je eisprong pas rond 26-01 toen je een menstruatiegevoel had. Je weet namelijk niet wanneer je een eisprong gehad hebt. Een aflopende ovulatietest zonder dat je een positieve ovulatietest hebt gehad, zegt helemaal niks over dat je eisprong al geweest is. LH schommelt namelijk de gehele cyclus wardoor je de ene keer een donkerder streepje hebt dan de andere keer. Het hoeft zich absoluut niet op te bouwen naar een piek, maar kan zomaar uit het niks gaan knallen.

Maar goed, als jij denkt dat het een innesteling is geweest, kun je nu makkelijk een zwangerschapstest doen. Vanaf innesteling maak je namelijk HCG aan.
    Dus doe een test en je weet het antwoord.

6. Bailey2005

Bailey2005 Actief lid

23 jan 2014
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoals ik al zei, ik ga niet voor het weekend testen. Dit ivm de vroege miskraam van augustus 15 en een positieve test op cd 27 of 28. Ik wil die teleurstelling niet nog een keer meemaken, na 5 dagen na posi test te gaan bloeden..

Daarnaast merk ik aan mijn slijm ook wel ongeveer moment van eisprong. Ik had vrijdag 23-1 al minder egg White slijm en dinsdag 26-1 al helemaal niet meer. Ook kramapjes op 22-1 in de avond dus ik wist het ongeveer wel. Afgelopen cycli geen ei zonder direct voorafgaand slijm gehad.

Het enige wat ik wilde weten is of iemand deze klacht aan beneden herkent. Nee dus. Dan ga ik wel even proberen of ik woensdag bij de huisarts terecht kan als het aanhoudt. Dan ben ik weer vrij nl.

7. Bailey2005

Bailey2005 Actief lid

23 jan 2014
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga straks naar de huisarts. Het lijkt steeds zeerder te doen..
    Maar ik wilde dan toch weten of ik al dan niet zwanger ben, ivm evt medicijnen die tijdens zwangerschap niet zouden mogen. En...positief op ongeveer 12 dpo! Zo blij!

Bijgevoegde bestanden:

8. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Gefeliciteerd! Veel succes straks bij de ha.

9. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd... is het niet mogelijk dat het om een schimmelinfectie gaat? daar kan ik jou symptomen wel in plaatsen ( samen met gelige afscheiding) en schimmelinfectie kan dus juist wel weer een zw symptoom zijn ;)

10. Bailey2005

Bailey2005 Actief lid

23 jan 2014
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht daar ook al aan. Ben benieuwd wat de huisarts straks zegt.
    Ik had wel gelezen dat je verminderde weerstand kan hebben tijdens zwangerschap. Nou dat klopt nu al, ben in 1,5 week tijd al verkouden, aan de diarree en aan het spugen geweest. Nu dus dit. Wel vervelend!

11. 6ok11

6ok11 Bekend lid

24 feb 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd x

12. Be Happy

:D

Ik zei toch dat je even moest testen! Gefeliciteerd. Mooie test!

13. Bailey2005

Bailey2005 Actief lid

23 jan 2014
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    n
    Haha...thanx :)
    Het is dat ik meer last begin te krijgen en naar de huisarts ga zo, anders had ik gewacht tot zondag. Dan ben ik een dag over tijd :)

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Gefeliciteerd :).
    Succes bij de ha

15. Bailey2005

Bailey2005 Actief lid

23 jan 2014
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch een ernstige schimmelinfectie, bah. Ik heb nu een zalf meegekregen. Er zijn ook pilletjes voor maar die mogen dus niet tijdens zwangerschap. Goed dat ik dat weet! :)
    Dank voor jullie felicitaties!

Deel Deze Pagina