Steken in onderrug

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mama079, 21 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Hoi!

Ik heb sinds vandaag felle steekjes links in de onderrug. Ze komen en gaan meteen weer weg, net of steek iemand je ergens mee. Wie herkent dit en wat kan het zijn (begin ook weer meer last van mijn bekken te krijgen)

2. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Niemand?

3. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Heb wel last van m'n onderrug ja. Van m'n stuit tot boven m'n heupen zeg maar.. Het steekt als ik teveel doe (ook bekkenklachten)
    Het wordt nu steeds erger, heb er steeds sneller last van. Maarja, t wordt ook allemaal wat zwaarder natuurlijk :D

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik heb dat de hele zwangerschap gehad.. inclusief de 2 miskramen.. uiteindelijk kreeg ik ook rugweeen, die voelden anders dan messteken, die zaten dieper.. tegenwoordig heb ik ook die messteken en rugpijn bij ongi.. mijn fysio verklaarde dat als een zwakke plek, door de hormonen is alles weker geworden en daardoor voelde het als messteken..

weet niet of je er iets aan hebt, succes verder me je zwangerschap! :)

5. mama annemijn

mama annemijn Actief lid

15 feb 2011
    150
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb dit ook maar dit is nu de laatste 4 weken (ben nu 36 weken) en is gewoon puur omdat ik alles naar voren draag en me rug dus veel gewicht moet dragen volgens de vk. af en toe weet ik niet meer hoe ik moet gaan zitten en dan ga ik een stukje lopen maar dat ben je ook zo weer beu hihi. het zijn gewoon puur die laatste kwaaltjes van de zwangerschap.

6. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    je kunt ook je urine laten testen. zou wel eens een blaasontstekng kunnen zijn.
    succes

Deel Deze Pagina