Betrouwbare website?

Discussie in 'De lounge' gestart door Loveloes, 12 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loveloes

Loveloes Niet meer actief

2. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik check zulke dingen altijd op www.scamadviser.com, ook al blijft dat maar een inschatting.

Daar komt in dit geval uit:
    This site has a high risk country (*Turkije) associated with it. This may be as you expect but care should be taken if purchasing an item from a site that you didn't expect to be associated with the countries listed above. Certain countries are listed as being high risk because of the high percentage of online fraud or tendency to send fake/replica items.

Ik vermoed hierdoor dat dit geen echte Pandorasieraden zullen zijn, maar namaak.
    Ik heb wel ervaring met de echte Pandorawebshop (http://estore-nl.pandora.net/) en die bevalt super goed, daarmee heb je ook garantie waarmee je terug kan naar de fysieke winkels, erg prettig.

3. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Alle sites waar het Nederlands duidelijk door Google translate is gehaald vermijd ik doorgaans als de plaag.
    Even een snelle greep van de site:

'PANDORA ZILVEREN BEDEL KERSTMISBALLEN '
    'PANDORA CHARME VAN GELEKTE CIRCLES'

'Charm versierd Sterling Zilver met emaille in paars, geïnspireerd door de beroemde snede papier in de handen van de familie formaat gegeven, de schrijver Hans Christian Andersen. Vereeuwigen deze pure en speciale relatie met de charme Family Ties.'

Vermijden als de plaag zou ik zeggen...

Vitamientjuh en maansneeuw vinden dit leuk.
  4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.274
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dan zou ik het eerder via Aliexpress bestellen.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Zoek je speciale bedels? Ik heb ook nog een paar liggen. Pandora

Deel Deze Pagina