na veel ongenoegen en ontevredenheid bij het emc gyno afdeling gaat we weg en naar de maasstad kliniek . ze klonken gelijk al bij de eerste telefoontje veel vriendelijk en was opgelucht dat we kunnen over stappen. maar wat is jullie ervaring bij de maasstad kliniek ? xxjes
Haay, wij lopen ook bij het maasstad ziekenhuis.. we zijn tot nu toe erg tevreden. we gaan begin april beginnen met icsi als je wil kan je ook via pb vraagjes stellen liefs
hey super ben blij dat er iemand hier ook zit die daar ook loopt. wij zitten nu bij verhoeff ben zeer benieuwd aangezien ik zulke slechte ervaring heb bij het emc hoe het dan bij een ander zal verlopen en benieuwd wat voor behandeling we zullen nodig hebben. ( mijn man heeft verminder kwaliteit zaad ) Ik wens je alvast super veel succes en mag je snel zwanger zijn. xxjes Fems
Ik kan je helaas niet helpen, maar wilde jullie uiteraard veel succes wensen, op naar een +++ test voor jullie in 2011! Kus van mij
Wij zitten bij dokter Rooker, mijn man heeft ook verminderd kwaliteit zaad. hebben jullie nog geen behandeling gehad ? jullie gaan ook echt nu pas beginnen? wij wel, best spannend allemaal @ Fem, dank je wel!! heel lief van je xxx jij natuurlijk ook heel veel succes.
we zijn vanaf 2008 bezig maar heb een slecht 2009 achter de rug ( ziekenhuis in en uit enz enz ) en lopen zins sept 2010 bij emc maar daar gaan we dus weg.. ik wordt zo gestreste kip van die lui daar gaat oer langzaam daarzo en ja ben al 33 moet nu toch even een zetje achter gezet worden ook vanwegen mijn ziekte beeld van 2009 is het handiger om even wat snel in actie te komen. dus we zitten nog in de onderzoek fase,, bij mij is alles ok maar weten al dat mijn man verlaagde sperma telling heeft en nu wachten we op zijn bloed waardes maar de endocrinologie afdeling van de emc heeft een verbouwing waardoor we het pas horen rond eind april , we zouden het al eerder hebben gehoord maar ze hadden in dec een fout gemaakt met onze afspraak waardoor we dus de afspraak minste door hun schuld tatata dan kan je plots tot april wachten.:x ik hielt het niet meer en ben toen woest uit het ziekenhuis gelopen8) dit was al de tweede keer dat het gebeurde, plus slechte prikkers op de afdeling en ik mag mijn gyno daar niet ze kan totaal niet praten met ons, en de verloskundige doet eeuwen over haar report.. dus wij hebben het daar wel gezien we hebben dan denk ik nog wel even te gaan ? we zouden nu al eigenlijk IUI krijgen maar door vele fouten van hun kan komt er maar niet van ( krijg je best kil neigingen van ) andere afdelingen zijn ultra goed vergeleken hun ( bijv neurochirurgie daar loop ik ook, echt top afdeling vergeleken dit ) xxjes (en bedankt FEM, jij ook succes he de aankomende maanden )
oo zie nu dat jullie in april gaan beginnen met de behandeling ,, wat spannend zeg , ik hoop echt gelijk de eerste keer RAAK xx
hoi ook wij liepen in het maasstad ziekenhuis. Punctie voor ivf word in Maasstad gedaan alleen daarna moeten de eitjes naar het EMC voor bevruchting en terugplaatsing is ook in het Emc. Maar de echo's worden weer in het Maasstad gedaan. In Maasstad zijn ze wel veel gezelliger en beantwoorden ook alle vragen en in het emc is dit niet zo voelde me daar niet op m'n gemak. groetjes, marijke
Jeetje je heb dus al wat meegemaakt daar. niet echt prettig nee. slecht hoor dat ze fouten hierom maken. het is indd wat Marijke zegt, de terugplaatsing enzo word in het EMC gedaan. maar gelukkig de controles in gesprekken in het Maasstad dan, ik ben erg tevreden over onze gyn het gaat ook wel vlug allemaal. doordat het EMC indd die verbouwing heeft moeten wij ook wachten haha. niet leuk maarja, ik ben allang blij dat ik ongeveer weet wanneer we kunnen gaan beginnen. nou wel leuk om elkaar op de hoogte te houden
hey das grappig jullie dus ook .. ik werd er echt murfffff ( boos ) van binnen van heb ook echt mijn gal zitten spuwen toen ik het hoorde, moest echt weg lopen anders had ik die dame haar hoofd nog van haar romp afgerukt maar dat denk ik de frustratie die eruit kwam van al die fouten van ze. maar inderdaad als je een beetje weet wanneer het begint dan ben je al wat gerust erop. bij ons is het nog allemaal onzeker wat en wanneer en ik begin er zo'n beetje knal koppie van te krijgen. als je iets ergs heb staan ze al klaar met de mes voor je bed dan kunnen ze niet wachten hahahah maar met dit is het wachten wachten. ( ik had een hersenvlies tumor nou jo ze zaten al in hun handjes te wrijven hahah nou ja gelukkig maar hij moest er ook snel uit ) nou wie weet komen we elkaar nog tegen jo , in maasstad of emc en voor de rest oefenen we er maar lekker op los, heb nu mijn nod maar het was raak geweest deze maand maar is 3 dagen voor de nod mis gegaan , ik weet testen voor de nod is meestal niet zo goed voor gevoel maar ik moet het even van de gyno in de gaten houden, wel jammer weer mis gegaan dus is nu al de 5de keer xxjes zo nu lekker vroeg naar bed het werk wacht voor morgen 8)