hai dames, Dit onderwerp bestaat vast maar na lang zoeken niet gevonden. Mijn vraag was,wat gebruiken jullie om je buik en borsten in te smeren,om de huis soepel te houden.Zijn daar speciale cremetjes voor of gewoon body lotion? groetjes
Ik gebruik de mama serie van zwitsal. Heerlijk spul, gebruik het al vanaf week 7 ofzo. Er zijn van vele merken speciale mama cremes, dus het is net waar je voorkeur naar uitgaat. Volgens mij voldoet 'gewone' bodylotion / creme ook wel. Maar het is zo leuk dat je die speciale mamaspulletjes mag gebruiken .
ik gebruik ook al vanaf week 8 speciale mamacreme. Heerlijk om na het douchen ofzo je buik lekker te masseren. helaas heeft het niet helemaal geholpen tegen striemen. Geloof dat ze nu zachtjes aan toch beginnen te komen. Ben, sinds ik met verlof ben, nogal hard gegroeid. Nou ja, mn buik dan. hahaha
Palmers is super lekker. VSM ruikt erg homeopatisch....geen aanrader. En Weleda zwangerschapsolie is heerlijk genieten. Succes!!!
ach dat is jammer,maar het zal idd niet alle striemen tegenhouden!denk idd dat het wel lekker is na het douchen!Ik ga gauw de mama spulletjes kopen leuk!
Ik had de buikcreme van Collistar: ik werd wel misselijk van de lucht, maar heb totaal geen striae overgehouden. (pfff... als ik alleen al aan die lucht denk, word ik al weer misselijk!)
Ik werd misselijk van die Zwitsal Mama buikcreme! Voel het ook weer opkomen . Gebruik altijd zelf de badcreme van Zwitsal maar dat is net effe een ander luchtje. Nou ja, 'smaken' verschillen. Geen striemen gekregen overigens!
heb palmers in huis, vind dit echt te vies ruiken en is bij mij ook plakkerig. Zwitsal mama vind ik niet lekker ruiken en bio oil is wel lekker maar ontzettend vet ( smeer dit savonds voor het slapen en doe dan een tshirt aan). Het lekkerst vind ik Etos eigen merk mamacreme
Ik smeer mijn buik 's morgens altijd in mijn Dove BodySilk (in zo'n ronde pot). Voor 's avonds heb ik van die speciale buikbalsem van Zwitsal, maar die gebruik ik eigenlijk nooit, want mijn man wil in bed graag met zijn hand op mijn buik liggen, maar vindt dat ie zo plakt als ik dat spul heb gebruikt.
Ik gebruik ook de mamalijn van zwitsal. De buikcreme is bijna op, dus ik ga denk ik overstappen op Bio-oil. Kijken of ze echt doen wat ze beloven
Ik gebruik de anti-straiie creme van palmers ideaal spul heb wel ietwat staiiee maar valt me nog aardig mee
Ik gebruik ook mama van zwitsal. Gebruik het meestal ,s ochtends en 's avonds. Onze hond ligt vaak op mijn buik en dan kent ze de zwitsal geur straks al.
wat veel verschillende smaken he ik ga kijken van welke lucht ik niet misselijk wordt,want momenteel heb ik erg last van misselijkheid van bepaalde luchtjes,en iedereen wordt weer van andere geurtjes misselijk.Wel erg leuk om te lezen dat elke zwangere vrouw weer anders is!!
Ik gebruik Clarins Body Treatment oil. Werkt echt heel goed, had van voor de zwangerschap al wat striemen, en zelfs die zijn nu lichter van kleur geworden Firming, Toning - 100% Pure Plant Extracts #1 best selling oil with nearly 400,000 units sold. Firms and tones, improving skin elasticity to help prevent slackening. This oil leaves skin soft and satin-smooth to the touch. Also recommended to reduce appearance of stretch marks. Contains essential oils of Rosemary, geranium and mint promoting an overall feeling of well-being. Essential Oils of Rosemary, Geranium, Mint: fragrance and promote a feeling of well-being, tone and energize. Hazelnut oil: nourishes, maintains skin's moisture level. Pregnancy - Buy Tonic Body Treatment Oil & Cosmetics Online @ Clarins
Ik gebruik ook de buikbalsem en borstencreme van Zwitsal mama. Of het helpt? Geen idee, maar ik heb het iig gedaan en het ruikt lekker
Na het douchen smeer ik me altijd in met babyolie ( als ik nog niet afgedroogd ben ) daarna droog ik me af. Werkte bij de 1e perfect, niets geen streepje, en nu lijkt het weer te werken