hallo dames, ik heb misschien rare vraag. over 2 weken verwacht ik pas m,n menstruatie. paar dagen geleden geklust en na afloop voelde ik het in m,n ondebuik rommelen en het voelde als of tsja hoe zal ik het zeggen het raak was kan je zoiets echt voelen??? wie herkent dit? alvast bedankt voor jullie reaktie! groetjes jootje
als je over 2weken pas je ongi verwacht dan zit je nu pas in je vruchtbare periode. na 4-7dg gaat het zich pas innestelen, dus ik denk niet dat je al iets kunt voelen...ik voelde wel dat het raak was maar niet echt aan klachten maar mijn intuitie liet het me weten hahahaha. succes!!
hoi melanie, bedankt voor je reaktie. ik denk ook ook wel dat het raak is net wat jij had zeg maar tenminste ik hoop het ik laat het je weten als het zover is goed? groetjes
a,s donderdag testen! ben benieuwd. ik heb nu menstruatie achtige krampen en lome bove bene wie had dit ook? wat gevoelige tepels en lage rug pijn.en voel steeds wat lopen maar als ik naar wc gaat zie ik niks zo raar
Heel veel symptomen lijken heel erg op menstruatie symptomen. Ik heb er trouwens niks van gevoeld toen het raak was zeg maar haha had ook geen eerste symptomen. Dat kwam bij mij pas echt toen ik overtijd was.