Nu al een buikje???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mariloo, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariloo

Mariloo Actief lid

31 aug 2010
    138
    0
    0
    ICT
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Ik ben morgen 7 weken zwanger en ben 5 juli uitgerekend... Ik merk op dat mijn normale broeken al niet meer passen :( en dan vooral bij mijn onderbuik. Is dit niet een beetje te vroeg????
    Ik ben ook nog nooit eerder zwanger geweest..

Bedankt alvast voor de reacties!

2. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    hoi.
    gefeliciteerd met je zwangerschap!
    In het begin zetten je darmen op, ze houden meer vocht vast, en daar krijg je een dikker "darmenbuikje" van.
    Je baarmoeder komt nu nog niet boven je schaambot uit, dus die is het niet!
    Hier zie je hoe je baarmoeder groeit, dit is natuurlijk bij iedereen anders maar klopt wel ongeveer:

3. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hmmm tja dat is bij iedereen anders natuurlijk!
    Ik heb nu minder buik voor mijn gevoel dan de eerste keer zwanger.. Ookal ging dat mis..
    Gewoon lekker genieten van je buikje.. Nu zijn het je darmen nog die ruimte maken voor je beebje... Al een echo gehad?? Is het er 1??

Succes!

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Het buikje nu komt idd zoals violetriot al zegt, door je darmen.

5. misa

misa Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangrschap!
    Kan goed dat je broeken niet meer passen of niet meer lekker zitten. Zoals al uitgelegd worden de darmen verdrukt, mede door het groeien van de baarmoeder. Dus dat is wat je gaat zien/ merken. Ik vond het met een week of 8 ook niet erg fijn meer. Maar pas bij 12 weken broeken gekocht: wat een verademing!! Dus gewoon wat nieuws kopen als het niet meer lekker zit!

6. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ik ben ook zwanger en ik pas al 2 weken mn broeken niet meer dicht als ik vrijdag mn echo heb gehad en die is goed ga ik een zwangerschaps broek kopen ik kan alleen nog maar 2 leggings aan en een jurkje plus dat ik t ook nog verborgen moet houden voor bepaalde mensen omdat nog niet iedereen hoeft te weten dat ik zwanger ben pffff ik hou t niet vol om t de eerste 12 weken te verbergen

7. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ik heb pas 1 december mijn eerste echo en ik heb het maar bekend gemaakt bij iedereen want ik heb echt al een buik niet een klein buikje van de darmen maar een echte buik lijk wel al 15 tot 20 weken zwanger dis is mijn 2de zwangerschap misschien ligt het daaraan of er zitten er meer in hahah we zullen zien 1 dec:D

8. Mariloo

Mariloo Actief lid

31 aug 2010
    138
    0
    0
    ICT
    Zuid-Holland
    Ja het is mijn eerste zwangerschap. Ik had ook begrepen dat je met de 2e sneller een buikje hebt.. En ik heb van mezelf al een beetje een buikje, maar het is nu echter mn onderbuik. En hij is ook best hard en niet zacht of zo.
    Ik heb volgende week dinsdag de eerste afspraak bij de verloskundige. Heb je dan ook meteen al een echo dan??? Ik ben dan 8 weken.
    Ja ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik loop dus al in positie broeken... zitten zoveel beter.. en idd, niet iedereen hoeft het al te weten dus probeer het wel te verbloemen met iets erover heen.. Maar 7 weken.... dat kan toch helemaal niet.. en me darmen.... ja daar heb ik best last van ook. Ik merk ook dat ze opgezet zijn, maar dat zit wat hoger.. kan dat kloppen?

9. Chica82

Chica82 Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.387
    74
    48
    Amsterdam
    Ik had ook meteen een buikje, net als wanneer ik ongesteld moet worden, en daarna ook vocht vasthouden denk ik en het opzetten van de darmen inderdaad. Bij 10 weken vroegen mensen op het werk al of ik zwanger was

10. jpostma

jpostma Actief lid

11 nov 2010
    151
    0
    0
    Tandartsassistente
    Friesland, Nederland
    Hmm nog geen last. 1 broek zakt me nog steeds wat van me kont :p maar ja nadat ie die gekocht had ben ik aardig wat afgevallen in de middel en bij me heupen. komt me nou goed van pas ;)

Deel Deze Pagina