Het stief zusje van mijn vriend trouwt over 2 weken in Belgie (wij moeten daar dus heen) De bruiloft is casual volgens de bruid. Mijn vriend moet haar weggeven maar dit kan volgens haar gewoon in spijkerbroek met mooi/leuk bovenstuk. Wat vinden jullie ? Ik maak het af met leuke zilveren sieraden, zwart kort colbertje en zwarte hoge hakken. (Knappe wijfie op de foto ben ik niet, maar een h&m modelletje, ik ben dan weken zwanger)
Overigens zou ik het misschien nog willen combineren met hetzelfde shirtje maar dan in deze kleur. Is toch weer ff wat levendiger ?
ehm ik persoonlijk vind het niet echt wat voor een bruiloft. sorry.... vind het meer iets om een avond te gaan stappen.
ik vind het ook niet echt iets voor een bruiloft, ik vind het net als Eefke84 ook meer iets voor een stapavondje.
Ik vindt het shirtje in de lichte kleur wel leuk, ik zou alleen een rok of een lange broek eronder doen. Gr. Carlien
Ja ! Nu ik jullie reactie lees vind ik dat eigenlijk ook ! haha fijn ik heb het al besteld ! (kan gelukkig zo weer terug!) Dan combineer ik het shirtje met een zwarte/grijze broek,denk dat het dan wat beter uitkomt.
Bedenk mij ineens dat er natuurlijk na de ceremonie, ook een feest is 's avonds ! Denk dat ik dan het lichtere shirtje op een lange broek doe voor de ceremonie en dan voor 's avonds het donkere truitje met het korte broekje!
Hm, twijfelgeval. Die korte broek vind ik helemaal niks in ieder geval. Dat topje in de lichte kleur, en een nette lange broek met wat leuke accesoires kan nog best leuk zijn denk ik.
Tja, als je man in een spijkerbroek afkomt vind ik het eigenlijk niet nodig dat jij er met een soort van gala jurkt op de proppen moet komen.
Ik vind het juist weer niks als haar vriend naar het altaar moet lopen en hij een spijkerbroek aan doet...
Als het je staat (sommige kleuren staan gewoon niet iedereen) zou ik voor het lichte topje gaan, dat vind ik wat meer bij een bruiloft passen.
Ik hoop voor je dat jr het op tijd binnen hebt. Mijn laatste h en m bestelling heeft 4(!) weken op zich laten wachten en dan nog eens de verkeerder artikelen geleverd.. Zou echt ook een naar de winkel gaan hoor. Plaatjes kan ik niet openen, dus kan niets over zeggen.
Als de bruid vind dat jouw vriend in spijkerbroek naar het altaar mag... En ze willen dat de gasten casual gekleed gaan... Dirk je dan niet TE veel op. Ik denk dat misschien het broekje zelfs wel kan met een mooie panty eronder. Dan ben je feestelijk gekleed EN voor de avond hoeft alleen het colbertje uit. Bij onze bruiloft waren sommige gasten sjieker (schrijf het maar even zo) gekleed als mijn man.
Ik zou in plaats van het broekje kiezen voor een zwarte rok ( knielengte of korter, net wat je fijn vind tijdens de zwangerschap ) en het donkere kleur topje aangezien ik dat zelf mooier vind bij zilvere sieraden