Hallo meiden. Ik heb een vraagje aan degenen die al een of meerdere keren bevallen zijn. Ik zie namelijk wel allemaal buikfoto's van tijdens de zwangerschappen, maar ik ben zo benieuwd hoe de buiken er na de tijd uitzien. Ik heb ergens 1 foto gezien van iemand die 2 weken na de bevalling al weer een mooie platte buik had . Zouden jullie hier foto's willen plaatsen met buiken van na de bevalling? Het mag 1 dag na de bevalling zijn, of 1 week, 1 maand, half jaar, of.... maakt niet uit! Ben gewoon zo nieuwsgierig! Alvast heel erg bedankt. Groetjes Miep
mijn buikje zag er na de bevalling er niet uit (vond ik). maar nu heb ik alweer een redelijke strakke buikje . zal proberen foto's erop te zetten hehe eindelijks 1 uit friesland
Offtopic: er zijn er meer hoor uit het prachtige friesland! En zoals je aan mn banner kunt zien, heb ik nog geen foto's van na de bevalling.
hoi hoi, er staat er een in mijn album, ik vind het wel netjes hoor maar is nog zeker niet de buik die ik had, er moet volgens toen nog zo'n 7 a 8 kilo af van de zwangerschap en dan wil ik er nog 2 af om het gewicht te bereiken wat ik wil. daarnaast nog weer ff flink buikspieren trainen en dan zal ik nog eens een foto maken . maar geef nu nog bv dus afvallen gaat niet zo snel. mss automatisch weet niet, heb me nog niet weer gewogen. we zien wel heb geen haast iig maar dit wil ik wel. gr saskia
Hey Melliemel, jou bedoelde ik toen ik zei dat ik een foto van iemand had gezien met een buik 2 weken na de bevalling! Mijn complimenten dus! Knap hoor, ziet er strak uit en zo te zien geen striae? Meer! Meer! Meer! Ik wil meer foto's!
hihi thnx maarre ik heb niks gedaan hoor, hij is wel met 36wkn geb hè mss dat dat scheelt! weet het niet hoor heb ook een gekke foto erin gezet van hoe ik eruit zag voor de zw. schap gr saskia
mijn buik is ook plat..weeg nu ( vanmorgen) 52,5 kg( was voor de zwangerschap ongeveer 57 kg..heb eigenlijk niet eens een foto van mn buik nu..is eigenlijk ook wel leuk..maar goed ben een half jaar geleden bevallen en eigenlijk al meteen na bevalling plat buikkie..
Hier hoop ik dus ook op, Ik was voor de zwangerschap ook 57 kilo, en nu dus 67 ( ) Maar 52 a 53 kilo straks over een 9 maanden zou geweldig zijn. Ik ga ook echt wel trainen. Hopen hopen hopen, [-o<
ik wou dat ik dat ook kon zeggen bij mij is het ook een half jaar geleden maar nog niks plat aan woog voor de zwangerschap 67 er na 97,5 en nu zit ik pas op 75 kilo heb nog wel even te gaan
Ik had ook na 2 weken alweer een platte buik. Iman was maar een mini baby, dat scheelt ook en ik was niet veel aangekomen!
Dit geeft mij nog niet echt heel veel hoop. Ik was voor mn zwangerschap 89 kg, das 11 kilo teveel. En nu mag ik blij zijn als ik nog onder de 110 zit. A.s. kerst wil ik weer op 78 kg zitten. Ben benieuwd hoe dat gaat lukken, maar lukken zal het! Tegen die tijd kun je van mij een buikfoto verwachten.
haha, ik heb vandaag es gekeken naar buikwandcorrecties. Ik zeg niet dat ik dat ga laten doen, maar ik ben wel nieuwsgierig. Nou zag ik toch daar de buik tussen die ik hebben wil...! Ach voor nog geen 6000 kom ik in de buurt. Tot die tijd lekker wat verder "trainen"en mn suikerloosdieet (die overigens nog geen vruchten afwerpt).
Oeps... Ik had al geen platte buik voor dat ik zwanger raakte, ik begon op 84 kilo...2 weken gelee was dat alweer 91,5... En ik ben nog niet eens op de helft...vrees dat ik wel weer boven de 100 uit ga komen dus... Maar jah als je nooit echt slank bent geweest, is de behoefte naar die platte buik er NA de zwangerschap ook niet echt... Ik ga wel mee doen aan de kinderwagen race ofzo!
mijn blubber buik houd niet op de foto, ik mag nog geen trainingen doen omdat ik een keizersnee heb gehad en mag ook niet meer dan 5 kg tillen
voor mij geld hetzelfde als voor slingding.... ook keizersnede, ik heb ook niet de neiging mijn buik nu te fotograferen.... maar over een week of 2 wil ik wel weer voorzichtig met buikspieroefeningen beginnen.... Overigens pas ik wel al weer in mijn eigen kleding muv spijkerbroeken en weeg ik nog maar 3 kilo meer dan voor mijn zwangerschap, maar mijn buik is echt slap.... maar ja de spieren zijn ook doorgesneden he.... Karin