Hallo Dames, Afgelopen september heb ik een miskraam gehad van twee vruchtjes na een salmonella infectie. dit was natuurlijk heel verdrietig. Ik heb in augustus en in september in het zkh gelegen met verschillende darmbacterien waarvan we nog niet weten waar ze vandaan kwamen. Na de eerste bacterie ben ik zwanger geworden. Alles leek goed te gaan. Erg op mijn voeding gelet maar toch salmonella opgelopen en met uitdroging in het zkh opgenomen. Een dag later ik een miskraam. Van alles heeft mij lichaam erg bij moeten komen. Ik heb ook de ziekte van hashimoto waardoor alles al heftiger is voor mijn lichaam. Afgelopen donderdag heeft mijn moeder een ernstig ongeluk gehad. Gelukkig wel overleeft maar behoorlijk in de kreukels. met dit alles helemaal niet zo meer bezig geweest met zwanger worden. Ik wilde eigenlijk even rust. Ook niet zo vaak gevreeën. nu duurd het vaak na een miskraam langer voor je ongesteld word. Maar ik dacht aangezien we wel een keer hebben gevreeën toch maar een test doen omdat de menstruatie uitbleef. en tot mijn stomme verbazing gewoon twee streepjes! Gelijk een clearblue gehaald en die zegt 4 weken.... Natuurlijk ben ik blij dat ik weer zwanger ben begrijp me alsjeblieft niet verkeerd. Maar het is zo veel alles komt achter elkaar en ik had eigenlijk even rust nodig en naïef niet verwacht dat ik gelijk weer zwanger zou worden. vandaag wel gelijk naar de huisarts geweest voor bloed onderzoek vande schildklier en om te laten uitzoeken of de salmonella weg is. Ik wilde het even van me afschrijven. Heeft iemand een beetje het zelfde gevoel na de miskraam? Groetjes
Hier ook zoiets.. Afgelopen mei geopereerd aan een bbz, linker eileider verwijderd. Vond het zo enorm heftig, ook veel pijn gehad na de operatie. We hadden zoiets van, we zien het wel verder na de vakantie. Maar werd niet ongesteld en bleek ook gelijk weer zwanger te zijn! Heb even moeten slikken, was er nog niet echt aan toe zo snel, maar dat gevoel werd al snel omgezet in blijdschap en nu ben ik alweer bijna 21 weken! Dus ik snap je gevoel helemaal! Hoop dat het bij jou ook allemaal goed gaat en dat de uitslagen goed zijn zodat je snel kunt genieten! Want de tijd vliegt weer voorbij..
Dankje Anna, Mijn vriend is wel echt super blij. Ik snap het ook wel. Ik moetbidd alleen even slikken. Ennog meer rust geven aan mijn lichaam. ik vind het wel even zwaar. Want het zijnniet alleen de hormonen die je weer hebt maar ook gelijk weer de zorgen. Tis even lastig en ik weet zeker dat ik over een week helemaal blij ben hoor ♡