onrustig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door life, 5 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. life

life Niet meer actief

Sins gister middag is mijn buik erg onrustig en doet ook pijn.
    Erg veel harde buiken en dan is het weer even rustig.
    Ook het gevoel dat de kleine erg laag ligt.
    Nu ben ik niet snel onder re indruk van een pijntje of iets maar dit geeft me vraagtekens...
    Heb trouwens geen bloedverlies of iets geks.
    Durf niet zo goed de vk te bellen want krijg alleen te horen ja je buik groeit, ja snap ik maar als ik elke keer harde buiken heb die best pijn doen en zoveel pijn???
    Ook doet me rug en stuitje al ern tijdje pijn maar dat is nog te doen gelukkig, maar me werk word nu erg zwaar.
    Moet 9 uur lang staan en kan niet even meer zitten omdat het te druk is helaas.
    Buik borrelt een beetje en kleintje is ook erg onrustig.
    Moet ik nu wat meer zorgen maken of even aankijken?
    17de heb ik me 30 weken echo trouwens.

Even iets anders;) ben best bang ineens, het gaat zo onwijs hard ,0me zwangerschap niet te geloven, nog even en het is zover... en die kleine buik haha ben ik wel zwanger;)

2. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Haai. Wat vervelend die klachten. Ik vind wel dat je erg lang moet staan tijdens je werk hoor. Daar kunnen die klachten best wel van komen. Een teken dat je t rustiger aan moet gaan doen oid. Misschien toch maar met je vk bespreken...

3. life

life Niet meer actief

Jaa klopt is ook lang maar is verder goed te doen en daarbij zit wel een uur pauze maar vaak moet je ondertussen nog even klanten helpen wat ik nog altijd met plezier doe.
    Misschien wel maar dat kan niet xo makkelijk omdat we weinig mensen hebben dus werk je nog even wat harder kan moeilijk mijn collegas alles laten doen toch?

4. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    Belgiƫ Arendonk
    Jouw rugpijn en het pijn aan het stuitje kan komen van bekkeninstabiliteit, dat heb ik ook. En de andere pijn, ik denk dat je werk een beetje zwaar is. Ik zou toch eens bellen naar de vk en dit voorleggen, misschien heeft zij tips die ze kan meegeven.

Deel Deze Pagina