Hoi hoi, Komt iemand dit bekend voor; 's nachts wakker worden met een hongergevoel en dan niet meer kunnen slapen tot er iets in je maag zit? Lichtelijk duizelig en erg flauwtjes... Ik eet dan maar een Sultana ofzo....snel ff wat drinken en weer verder slapen Ik ben (nog maar) 10.5 week zwanger en vond dit zelf wel vroeg om dit te hebben. Herkent iemand dit? Groetjes Marieke
Ja had dit in het begin ook, nu is het wel minder, word ik eigenlijk alleen 100x wakker om te plassen
Herken het maar heb dit pas sinds een maand .. Tot nu toe blijf ik liggen en val ik uiteindelijk wel terug in slaap , ben nl al genoeg kilo's bij ..
Ja dat heb ik ook hihi en als je dan niet eet dan heb je zo'n hol en misselijk gevoel. Ik heb nu altijd een pakje crackertjes naast me liggen! En jij vind dit vroeg om dit al te hebben? Kijk eens naar mijn banner!
Ik heb dit ook gehad, maar sinds een week ofzo is dat gelukkig minder. Heb trouwens steeds niets gegeten, was te lui om naar beneden te lopen
ik herken dit heel goed, ging altijd naar even naar beneden om wat te eten, zonder eten kon ik niet verder slapen.
Klinkt hier ook erg bekend... (heb ik eigenlijk nog steeds) Ik zorg er dan ook altijd voor om ongeveer een uur / half uur voor het slapen nog even een hapje te eten. Dan wordt ik in ieder geval niet wakker omdat ik echt honger heb...
wordt alleen maar wakker met een ontzettende dorst zo erg dat ik er gewoon benauwd van krijg, en natuurlijk tig keer naar de wc
same here! vanochtend was ik er om half 6 al uit om te eten, daarna gelukkig op de bank nog wat geslapen. En idd wel een paar keer per nacht eruit om te plassen, zwaar irritant!
Hahahah herkenbaar, ik werd dan zo misselijk van de honger wakker dat ik ervan over mijn nek ging.....Had echt eten naast mijn bed liggen voor het geval dat. Gelukkig is het nu stukken minder, word nog wel eens wakker van de honger maar ga niet meer over mijn nek. Wel idd een miljoen keer eruit om een muizen plasje te doen......Voorbereiding op als babie er straks is denk ik.......
hahahaha! hopelijk kan je zo lekker slapen hahaha! ik ben echt bang door dat meer eten door honger, straks groei ik helemaal dicht pffffff.. maar heb echt meer honger, kan dr niks aan doen liefs dana
ik ben 25 weken zwanger en ik word s nachts ook regelmatig wakker. Ik heb een glas water op mijn nachtkastje staan. Vaak neem ik paar slokjes en dan val ik weer in slaap. Als ik s nachts ook nog ga eten dan ben ik bang dat de kilo's eraan vliegen. Nu kan ik het nog binnen de perken houden, 4 kilo erbij. Maar het is inderdaad lastig als je echt niet kunt slapen. Ik zou dan ook gewoon pakje crackertjes naast mijn bed leggen.
Ik herken het helemaal en heb altijd een banaan en sultana naast mn bed liggen en soms een tros druiven. Als ik dat eet val ik direct weer in slaap. Als ik niks eet lig ik echt zo een uur wakker van de honger en word ik er helemaal misselijk van. Ik had het trouwens in het eerste trimester heel erg, in het tweede trimester was het minder en nu is het weer heel erg.
ik had het toen ik ook pas iets van 10weken zwanger was. continu honger en ook snachts. Dat ging eigenlijk al heel snel over. Normaal at ik smorgens niks en savonds klein bordje warm eten. maar toen at ik hele schaal aardappelanders op in mn eentje haha Wel word ik elke nacht wakker om naar wc te gaan, dát is pas vreselijk!