Hallo, Ik ben vandaag 10 dagen over tijd maar heb al wel een paar dagen menstruatie pijn, wel minder dan normaal maar er komt geen bloed. Toen ik 2 dagen overtijd was heb ik een test gedaan en die was negatief alleen word ik dus nog steeds niet ongesteld. Verder heb ik ook last van mijn borsten en met vlagen misselijk.
Nee ik heb nog geen test weer gedaan ik dacht zal wel ongesteld worden maar niet dus. Misschien toch maar weer een test doen. Ik snap er niks van
Ik ben zelf ook een keer 12 dagen overtijd geweest en ik werd ook helemaal gek. Je lichaam houdt je letterlijk voor gek als je zo graag zwanger wilt worden. Tenminste, dat was bij mij dan het geval. Ik wilde zo graag zwanger worden dat ik iedere maand ''kwaaltjes'' voelde of echt overtijd was. Als je nu nog niet ongesteld bent, zou ik nog een testje wagen en anders contact opnemen met je dokter. Ik weet precies hoe je je voelt. Je wilt gewoon effe weten wat er daarin gebeurd, maar je krijgt maar geen antwoord. Zo frustrerend! Succes!
Ja precies je geeft op wanneer de test negatief is maar wanneer je daarna nog steeds niet ongi word krijg je wel weer hoop. zou ik voor de zekerheid nog even wachten met een test of kan het eigenlijk gelijk wel
Ik zou nog effe een testje doen en als die nog steeds negatief is, even contact opnemen met je dokter
Idd nog ff een testje doen voor de zekerheid... Je bent er nu duidelijk nog aardig onzeker over (logisch) dus een test zorgt dan wel even weer voor wat rust... Succes!
Ik snap je frustratie, ik heb zelfs 1 maand mijn menstruatie overgeslagen en werd er helemaal gek van want wilde ook zo graag zwanger zijn, na 62 dagen werd ik ineens echt ongesteld. Je lichaam kan je helaas behoorlijk voor de gek houden
Ik had het ook 1x. 2 weken over tijd en meerdere malen negatief getest. Van de huisarts moest ik afwachten omdat ik nog niet zo heel lang van de pil af was en mijn cyclus dus in de war kon zijn. Dat bleek ie want naar 2 weken toch een menstruatie. Ik had geen symptomen trouwens.