Gruwelijk pijn in mijn rug

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joycje, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Hallo allemaal,

Sinds twee dagen heb ik echt heel erg pijn in mijn rug. Eerst alleen rechts. En ik dacht eerste instantie dat het kwam van het hoesten. Het is ten hoogte van mijn laagste rib. En langs mijn wervel zit een harde plek.

Nu sinds gistermiddag heb ik het ook opeens aan de linkerkant. Hoesten doet echt heel erg pijn. Aan deze kant nog niet echt een harde plek. Maar verder voelt het hetzelfde.

Beetje spierpijnachtig en beurs gevoel.

Zou dit de baby kunnen zijn dat die daar ongemerkt steeds tegenaan zit te stampen.. :$ Of denken jullie aan iets anders?

Groetjes joyce

2. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn maar ik zou er niet te lang mee rond lopen. voor het zelfde geld zit er een zenuw even niet zo goed, of wat dan ook. Je rug is echt belangrijk en je ben hem hard nodig met je zwangerschap. Hij krijgt straks nog veel te verduren.
    Misschien zit het wel gewoon ff helemaal vast en moet het even los gemasseerd worden...
    Ik zou even navraag doen bij vk of huisarts.
    Veel succes ermee!!!

3. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    \als je zo'n pijn hebt moet je naar de HA gaan! Sterkte!

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Misschien een gestuwde nier(en)? Als je in je flank knijpt doet het dan meer pijn? En in dat geval zou ik een afspraak met de ha maken en meteen even urine meenemen.

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Zat ook te denken aan je nieren. Zou sowieso even de ha bellen. Succes

6. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    thanks.. morgen naar de vk. Misschien weet zij wat het is. Nog steeds veel pijn. Dacht zelf ook aan mijn nieren...

Deel Deze Pagina