Hallo allemaal, Sinds twee dagen heb ik echt heel erg pijn in mijn rug. Eerst alleen rechts. En ik dacht eerste instantie dat het kwam van het hoesten. Het is ten hoogte van mijn laagste rib. En langs mijn wervel zit een harde plek. Nu sinds gistermiddag heb ik het ook opeens aan de linkerkant. Hoesten doet echt heel erg pijn. Aan deze kant nog niet echt een harde plek. Maar verder voelt het hetzelfde. Beetje spierpijnachtig en beurs gevoel. Zou dit de baby kunnen zijn dat die daar ongemerkt steeds tegenaan zit te stampen.. Of denken jullie aan iets anders? Groetjes joyce
Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn maar ik zou er niet te lang mee rond lopen. voor het zelfde geld zit er een zenuw even niet zo goed, of wat dan ook. Je rug is echt belangrijk en je ben hem hard nodig met je zwangerschap. Hij krijgt straks nog veel te verduren. Misschien zit het wel gewoon ff helemaal vast en moet het even los gemasseerd worden... Ik zou even navraag doen bij vk of huisarts. Veel succes ermee!!!
Misschien een gestuwde nier(en)? Als je in je flank knijpt doet het dan meer pijn? En in dat geval zou ik een afspraak met de ha maken en meteen even urine meenemen.
thanks.. morgen naar de vk. Misschien weet zij wat het is. Nog steeds veel pijn. Dacht zelf ook aan mijn nieren...