Menstruatiekramp sinds 5 dagen ná eisprong

Discussion in 'Zwanger worden' started by Schildpad, Feb 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Schildpad

Schildpad Actief lid

May 3, 2009
    412
    1
    0
    Klantadviseur
    Het meidenhuis
    Hallo meiden,

Ik heb een vraagje:

Ik heb op cd17 mijn eisprong gehad (kan ik zien aan temp+ovutest) Op cd22 had ik een temperatuursdip en sindsdien menstruatiekrampen. Afgelopen vrijdag op cd25 moest ik vaker plassen en kreeg ik steeds meer honger. Die ochtend heb ik 2 druppels roze slijm verloren. De dag erna heb ik 's ochtends nog eens 2 druppels roze slijm verloren en daarna (tot nu toe) is het slijm creme van kleur.

De laatste 4 maanden heb ik een LF gehad van 10/11 dagen. En ik zit nu weer op dag LF 11 en nog steeds ongi krampen, vaak plassen, creme slijm en hongerig. Vanochtend een zwtest gedaan en die was negatief.

Ik heb ook geen blaasonsteking want dat heb ik ook al laten testen door de dokter.

* Kan je 3 dagen na een innesteling pas roze slijm verliezen? Of verlies je dit gelijktijdig met de innesteling?

* En wanneer kan ik nou precies testen? Of is dit zonde van de testen omdat het menstruatieverschijnselen zijn?

Snap er nu niks meer van...:(

2. jipje

jipje Fanatiek lid

Feb 9, 2011
    1,452
    96
    48
    Misschien een innesteling???
    Ik zou pas testen op de dag dat je ongesteld zou moeten worden,, want als je nu gaat testen denk ik dat je veel testjes kan weggooien, misschien ook niet, maar als je dan test dan heb je meer kans op een betrouwbaardere uitslag. :)

3. Schildpad

Schildpad Actief lid

May 3, 2009
    412
    1
    0
    Klantadviseur
    Het meidenhuis
    Jha dat is idd zonde van die testen! Maar mijn LF is ongeveer 10/11 dagen en mijn cyclus verschilt van 26 dagen tot 33 dagen.

Aangezien ik nu op LF dag 11 zit (waarbij ik dus normaal dan ongesteld zou moeten zijn/worden) en op cyclusdag 28 weet ik niet waar ik vanuit moet gaan :(

En die ongi krampen blijven ook al dagen hangen :x

Share This Page