Ik heb even geen idee hoe ik zo iemand kan vinden, of moet het via het cb ofzo? had al even op internet gegoogled maar dan krijg je ook niet zoveel info. En weet iemand wat zoiets gaat kosten?
Zoek Lactatiekundige IBCLC | Particulieren | NVL Borstvoeding – zeker over borstvoeding Volgens mij kun je hier zoeken op provincie. Qua kosten weet ik niet precies, staat mij iets van bij van 25 euro voor telefonisch consult en 50 euro voor bezoek aan huis. Misschien vergoed je verzekering wat?
Ik had mijn kraamzorg organisatie gebeld, vk kan ook. Ik was 70 euro kwijt voor een thuis consult en een terugbelafspraak.
die van die site zitten hier allemaal niet in de buurt. Dan moet ik het idd maar eens via de vk proberen
Via de VK, de kraamzorgorganisatie heeft er meestal eentje, en bijna alle ziekenhuizen hebben tegenwoordig een borstvoedingscertificaat en hebben dus ook een lactatiekundige in dienst. Daar kun je ook heen bellen.
Je kunt het vragen bij het cb of zelf even googelen. Ik heb 90 euro betaald voor een huisbezoek en een telefonisch consult.
Via de NVL, Nederlandse Vereniging van Lactatiekundigen, Home | NVL Borstvoeding – zeker over borstvoeding, kun je op provincie zoeken. De kosten worden in veel gevallen vergoed door de ziektekostenverzekeraar. De kosten liggen voor een telefonisch consult rond de 25 euro. Voor een huisbezoek via een vrijgevestigd lactatiekundige (die niet bij een kraamzorgorganisatie is aangesloten) betaal je rond de 115 euro. Dat is inclusief telefonische opvolging.