wikkel voedingsbh ?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door flippo, 19 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flippo

flippo Actief lid

3 dec 2010
    396
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik heb een poosje geleden op internet een comfortabele voedingsbh gezien. En nu kan ik hem helaas niet terug vinden :(

Het heeft een soort wikkel functie, lijkt wat op een naadloze bh zonder haakjes. aan de voorkant zit dus de 'wikkel', dus een soort overlap tussen je borsten in. zodat als je bv wilt geven; je de cup makkelijk naar beneden kan schuiven.

Pffft, wat lastig uit te leggen... Het lijkt heel erg op deze bh:

Mammae Soft Petrol Borstvoedingsbeha B-C 85-90 1 stuk online bestellen.

Maar dan was hij zwart en op dit plaatje kan ik de achterkant niet zien, maar ik wil ook een stevige achterkant (dus geen knellende bandjes).

Heeft iemand nog een tip wat hier op lijkt?

Bedankt voor het meedenken!

2. Eefie2

Eefie2 Bekend lid

17 jul 2012
    804
    0
    0
  3. Eefie2

Eefie2 Bekend lid

17 jul 2012
    804
    0
    0
  4. flippo

flippo Actief lid

3 dec 2010
    396
    5
    18
    NULL
    NULL
    Die eerste twijfel ik over de onderrand, zit dat lekker? iemand ervaring?

Bij de tweede, dit lijkt erg op wat ik bedoel! Heeft iemand er draag ervaring mee?

Zou dat kant aan de onderrand niet opkrullen? Wel prettig dat het een 'sport' achterkant heeft.

Ik zoek het ook echt voor de nachtvoedingen. Bij mij eerste kindje zijn mij borsten nooit 'zindelijk' geworden, dus altijd kompressen in. Dit lijkt me voor 's nacht wel comfortabel.

Iemand nog iets anders gezien wat erop lijkt?

:)

5. flippo

flippo Actief lid

3 dec 2010
    396
    5
    18
    NULL
    NULL
    up ;)

6. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
  7. Lukkiemie

Lukkiemie Lid

13 mei 2013
    98
    0
    0
    Verpleegkundige, lactatiekundige
    Noord-Holland
    Ik gebruik voedingstops van H&M (nouja, heb ik gebruikt bij eerste twee kids en nieuw setje ligt te wachten op nieuwe BV-periode)
    Geen last van knellende bandjes in ieder geval. Bij mijn oudste werden mijn borsten vas na een jaar een beetje zindelijk, bij m'n tweede was het na een maand of 4 al, hoewel ik toen wel een flinke overproductie had, en dus tóch wat ging lekken als ze 's nachts eens een halfuurtje later kwam. Maargoed, het kan best zijn dat je borsten deze keer wel zindelijk worden..

Deel Deze Pagina