Iemand dit voorbij zien komen op Facebook en internet? Laat je wel nadenken Waarom bederft een McDonalds hamburger niet? - FitbeautyFitbeauty sommige mensen hebben testen gedaan en een macdonalds hamburger gewoon 5 jaar lang op zolder gelegd, en na 5 jaar was de hamburger nog steeds niet vergaan.. lekkere rommel brrr... En dat te bedenken dat ik vroeger 3-4x per week mac at 14 jaar oude macdonalds hamburger 14-Year-Old Burger Doesn't Rot: Food is 'Fairly Dry' When Made, Says McDonald's (VIDEO)
Die ken ik ja, er zal vast wel een kern van waarheid in zitten, maar zolang kan je hem niet bewaren denk ik. Test het zou ik zeggen! Haha.
Raar. De frietjes en de broodjes op de foto vergaan blijkbaar ook niet Overigens is dit ook al eens getest door sommigen van dit forum en raar maar waar, bij hun vergingen de hamburgers wel. Dus wat ik hiervan moet geloven?
check dit filmpje hahaha 14-Year-Old Burger Doesn't Rot: Food is 'Fairly Dry' When Made, Says McDonald's (VIDEO)
Deze hamburger is een test van mijn broertje en mij.. Hij is laatst genomen en 7mnd oud die hamburger.. Inmiddels is hij 9mnd oud en ziet er nog precies zo uit..
ja idd.. google eens op mcdonalds burger doesn't decompose en je ziet echt tig voorbeelden van mensen die hun hamburger tig jaren hebben bewaard
Tja sorry maar waarom laat je hem dan ook zo lang liggen? Dat is toch zonde! Ik ken het filmpje al een tijdje maar bij mij is er wel eens 1 een week blijven liggen en daar zat toch echt schimmel op. Het grote verschil zit hem in uit welk land de hamburger komt. De hamburgers uit Nederland verschillen enorm met die van Amerika en zelfs met die van GB.
Nou hier na een ruime week eens een stukje hamburger tegengekomen in de auto (blijkbaar een van de kids al iets afgebroken ofzo) en daar zat echt dik schimmel op: jak!
Ja ach, zal wel komen doordat ie heel droog is, dan vergaat iets ook niet makkelijk. Experimentje voor de testers onder ons: houdt de hamburger maar eens vochtig, wedden dat ie dan wel vergaat. Rijst kan je ook jaren bewaren, als het maar droog blijft. En natuurlijk vergaat een watermeloen snel, want die barst van het vocht.
tjah maar toch blijf ik t gewoon lekker vinden en ben er nog nooit ziek van geweest dus . ik eet lekker mac
Zou je als je veel bij de Mac eet op een natuurlijke wijze 'geconserveerd' worden? Blijven iig je darmen altijd jong
Ach hier zijn al tientallen topics over geweest. Eens in de zoveel tijd haalt dit weer het nieuws... Ik ga nooit naar de mac, om verschillende redenen, maar dit geloof ik eerlijk gezegd niet. 'Gewoon' brood (zelfgemaakt, van de bakker of van de winkel) vergaat ook niet. Zolang je het maar droog houdt. Om die reden koop ik dus ook nooit paneermeel in de winkel, maar maak het gewoon zelf.
Cheeseburger zou niet verkeerd zijn nu en als toetje een mcflurry. Even vriendje liefjes aankijken zo