Snappen jullie het nog?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Happy83, Aug 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Happy83

Happy83 Actief lid

Feb 14, 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    Hoi Allemaal,

Ik snap het niet meer met mijn ovulatie. De laatste maanden heb ik een cyclus van 30/31 dagen. Dit zou betekenen dat ik vandaag of morgen mijn ei heb. Ik ben deze maand begonnen met temperaturen en daar heb ik nog geen temperatuursteiging gezien. Ook ben ik afgelopen donderdag gestart met ovulatietesten van zwanger en kids. Donderdag en vrijdag was er een lichte streep zichtbaar naast de controle streep. Maar nog niet donkerder dan de controle streep zelf. Zaterdag, zondag en vandaag geen streep te bekennen. Heb ik nu mijn ei al gehad? Ik heb sinds gister wel last van eiwit achtige afscheiding zoals je zou verwachten bij een eisprong. Moet ik nou de ovulatietest vertrouwen of de temperatuur. We hebben wel om de dag geklust dus wat dat betreft zitten we save.

Wat is jullie ervaring trouwens met klussen. Het advies is om de dag omdat dan zaadcellen voldoende aangemaakt zijn, maar ik wil ook weer niet te laat zijn.

Hebben jullie hier ervaring mee?

2. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

May 31, 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey het kan denk ik zijn dat je je eisprong al hebt gehad omdat je pas op dag 12 begon met testen als ik het goed heb? Dan had je hem wel vroeg maar het kan volgens mij wel. Maar heb je op dezelfde tijd getest en niet met ochtendurine?
    Als je om de dag hebt geklust zit je goed. Het schijnt inderdaad dat om de dag beter is omdat er dan genoeg tijd tussen zit om "goede" spermacellen te maken. Te vroeg en te lang wachten schijnt de kwaliteit van het zaad te verminderen.

3. Dreamer1971

Dreamer1971 Actief lid

Sep 16, 2008
    447
    0
    0
    Als je nog geen temperatuurstijging hebt gezien heb je je ei nog niet gehad, en zoals je al zegt vandaag of morgen heb je je ei, dus dan heb je zeker je stijging nog niet gehad die komt pas na je ei, dus nog even doorklussen ;)

4. Happy83

Happy83 Actief lid

Feb 14, 2010
    230
    0
    0
    Moeder van 1 dochter
    Friesland
    He Fleurtje,

Bedankt voor je reactie. Ik heb alle keren 's middags getest tussen 16 en 18 uur. Heb er rekening mee gehouden dat ik niet te veel heb gedronken. Ik vind het heel vreemd maar moet denk ik maar gewoon afwachten.

Share This Page